- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
26 februari, 2009 at 18:25 #619457Anonym anvandareMemberZuperZandra wrote:Zandra FIT FOR FIGHT i dag!!!:yahoo:
Nu har jag varit frisk i går och i dag….Känns stålande, mitt humör är på topp, energi på lager!!!
Snön håller på att smälta undan,solen har tittat fram..I AM IN LOVE!!!!!Kanske lite tidigt men fick till ett kalas axel o mage pass i dag.
* Stående Militärpress
Set 3 ¤ 30 kg* Framsida axel m viktplatta
Set 2 ¤ 25 kg* Axelpress Maskin
Set 2 ¤ 60 kg* Hantel Sidolyft
Set 3 ¤ 12,5 kg* Sidolyft Cabel
Set 3 ¤ 9 kg* Baksida Hantel
Set 3 ¤ 10 kg* Baksida Cabel
Set 3 ¤ 10 kg (tror jag)* Mage Smith
Set 3 * max* Mage – situp bräda
Set 3 ¤ kv+10 kgEtt bra pass, hade bra tempo, bra kontakt och svettig som få..Mage hade jag sån otrolig pump i att jag knappt kunde räta på mig.
Sen hann jag med å solade i 20 minuter, Herre gud va varmt det vart.Men skönt och avslappnande.Till middag vart det Ris m tonfisk o currysås.Svin gott, slank ner lite väl fort bara…Men jag har ju ett gott kvällsmål att se fram emot.
Bakade rikigt saftiga goda ” grova bullar” Hahahaha…. Med andra ord grova nyttiga frallor.Dom kom till som ett lite expriment.
Tycker köpt bröd bara är skit, hatar att föda min dotter på all skit mat med TUSEN tillsatser, socker och annat trams….
Mer hembakt bröd till folket…!!!:emo-thumbNopp, nu ska jag ta min konstnärliga sida och rita med Tilee.Alltid lika skoj när en 4 åring ritar bättre än sig själv….
Haha! ZuperZandra är på gång igen ser jag!!! Du har ju energi så det räcker till 10 pers!! Den som ändå haft det… hehe.
26 februari, 2009 at 18:33 #619458Anonym anvandareMemberPixi wrote:Haha! ZuperZandra är på gång igen ser jag!!! Du har ju energi så det räcker till 10 pers!! Den som ändå haft det… hehe.He he, Jag får ju kompensera för det faktum att jag så lätt blir sjuk..Med andra ord när man är frisk så är det fullt ös nästan medvetslös… :p
Kanske inte rikigt då, men oftas är jag ganska full av energi….26 februari, 2009 at 18:47 #619459Anonym anvandareMembersåg förut att du ville ha råd på ny friser..jag ”VET” att du skulle bli skitcool i uppklippt page och en slarvig lugg.
tänkte passa på och höra med dig?du har ¨så sjysst kropp förstår att det e ”hårt slit” men hur äter och tränar du per vecka???26 februari, 2009 at 19:05 #619460Anonym anvandareMembermingla wrote:såg förut att du ville ha råd på ny friser..jag ”VET” att du skulle bli skitcool i uppklippt page och en slarvig lugg.
tänkte passa på och höra med dig?du har ¨så sjysst kropp förstår att det e ”hårt slit” men hur äter och tränar du per vecka???Ja, är ju såå trött på min frisyr,inte ens värd att kalla frisyr.Mamma rufs.. Haha.
Hade faktiskt kort hår en period,men tycker att det vart lite för jobbigt då man var tvyngen att stayla varje dag.Man kunde aldrig bara hoppa ur duschen och vara klar.
Vill ha en snygg enkel frisyr med ganska lite underhåll… Jobbig….Tack för dina vänlga ord.ALLTID roligt å höra..
Hårt slit , ja det är det utan tvekan.Men jag kan inte tänka mig mitt liv utan det.Självklart har man dagar då man inte orkar,ont eller bara känns motigt.Men de allra flesta dagar ÄLSKAR jag att åka till gymet.Känner en inre frid och lugn där….Min kropp behöver jobba för att inte bli rastlös…..
Tränar mellan 5-6 dagar i veckan.Oftast 1 muskelgrupp i taget.
Om jag går på diet så kör jag ganska mycket cardio, ex cyklar,går o joggar.Men nu när jag är inne i ”valig fas” så blir det inte mycket fettförbränning.Någon gång ibland.
På våren och sommaren åker jag mycket inlines..LOVE IT!!Snacka om träning där…
Maten är relativt normal tror jag, ganska mycket kyckling o fläskfile blir det.Men efter som att jag har en dotter på 4 år så blir det lite av hennes önskemål me.
Kontrolerar dock portionsstorleken…
På lördagar så brukar jag väl unna mig något gott, om vi exempel går på bio säger jag ju inte direkt nej till godis eller något annat.
Men som med allt annat så äts det med måtta.
Jag äter oxå på väldigt fasta tider.Ca var tredje timma, men då inte stora mål.På diet är det ju helt andra regler och recept…
Jag hoppas att jag kunnat svara på det du ville veta, utan att jag vart för ”luddig”…
Mvh Zandra!
27 februari, 2009 at 05:45 #619461Anonym anvandareMemberVälkommen upp till en ny strålande dag.Det kommer bli en dag av skatt, lyx, kärlek och framför allt TONVIS med svett….
Vaknade strax innan 05, kunde inte sova så varfrö inte hoppa upp, gjort och sagt…NU är jag kirrad påkläd och redo att anta nya utmaningar som kastas åt mig håll..
I dag ska jag lämmna min dotter på dagis vid kl 08, efter det blir det en morgon promenad i raskt tempo.Vi får se hur länge det blir, menjag satsar på 1 timma.Lagom.
SEn hem äta frukost, dricka en kopp kaffe.Vid det här läget havl ligger jag i soffan, tröttheten brukar komma nu.
Men då hoppar man i duschen, piggnar på sig lite.kl 10:00 – Då åker jag och Emelie till gymet, i dag har vi turen att va får till ett dags pass…Tycker det ROCKAR med tidiga pass!!!!
I dag blir det rygg och shrugs som ska få sig en omgång.Kan även tilllägga att jag Zandra har sånt jävla träningsverk redan nu…..Ohhhhh!!!
kl 12: Då börjar mitt Body Pump pass, det är svin skoj….
Först köra vi vanliga träningen rygg o shrugs, sen vilar jag i ca 30 minuter, dricker min shake.Sen är det bara hoppa in i Body Pumpens lilla svettvärld!
I dag jar jag lovat min lilla snäcka att jag ska laga kötfärspaj till henne i kväll.Så det har jag skrivit en inköpslita på, inhandling efter gymet…
Ska försöka minnas kameran… HA EN UNDERBAR DAG, DET BLIR VAD MAN GÖR DET TILL!!!!
Denna rygg är det som ska få jobba håååårt.
27 februari, 2009 at 05:57 #619462Anonym anvandareMemberZuperZandra wrote:Välkommen upp till en ny strålande dag.Det kommer bli en dag av skatt, lyx, kärlek och framför allt TONVIS med svett….Vaknade strax innan 05, kunde inte sova så varfrö inte hoppa upp, gjort och sagt…NU är jag kirrad påkläd och redo att anta nya utmaningar som kastas åt mig håll..
I dag ska jag lämmna min dotter på dagis vid kl 08, efter det blir det en morgon promenad i raskt tempo.Vi får se hur länge det blir, menjag satsar på 1 timma.Lagom.
SEn hem äta frukost, dricka en kopp kaffe.Vid det här läget havl ligger jag i soffan, tröttheten brukar komma nu.
Men då hoppar man i duschen, piggnar på sig lite.kl 10:00 – Då åker jag och Emelie till gymet, i dag har vi turen att va får till ett dags pass…Tycker det ROCKAR med tidiga pass!!!!
I dag blir det rygg och shrugs som ska få sig en omgång.Kan även tilllägga att jag Zandra har sånt jävla träningsverk redan nu…..Ohhhhh!!!
kl 12: Då börjar mitt Body Pump pass, det är svin skoj….
Först köra vi vanliga träningen rygg o shrugs, sen vilar jag i ca 30 minuter, dricker min shake.Sen är det bara hoppa in i Body Pumpens lilla svettvärld!
I dag jar jag lovat min lilla snäcka att jag ska laga kötfärspaj till henne i kväll.Så det har jag skrivit en inköpslita på, inhandling efter gymet…
Ska försöka minnas kameran… HA EN UNDERBAR DAG, DET BLIR VAD MAN GÖR DET TILL!!!!
Denna rygg är det som ska få jobba håååårt.
Trevlig Dag:up:
men sliter det inte mer än gynnar kroppen att träna så mycket på en och samma dag???:what:27 februari, 2009 at 06:21 #619463Anonym anvandareMembermingla wrote:Trevlig Dag:up:
men sliter det inte mer än gynnar kroppen att träna så mycket på en och samma dag???:what:Nja…Klart man inte kan göra pass efter pass under en dag.Dels kan man inte presera så hårt.
Men jag kör först mitt vanliga pass, sen vilar och dricker jag min shake. Body Pump är ite så jobbigt tycker jag.Man får lära sig lättare kombitioner, lätta vikter och hela kroppen får jobba en stund…
Jag personligen tyckerv det funkar bra för mig….Men alla är väl olika….
27 februari, 2009 at 17:49 #619464Anonym anvandareMemberSå där nu har man ätit en god middag och sitter i soffan och slappar en stund.
I dag lagade jag köttfärs paj till dom andra och ris och tonfisk/grönsaks rörra till mig.Attans gott med avokado till.
Ska betala räkningarna nu, mindre skoj,men då ser man i alla fall hur mycket som vart över för att ha skoj med.
Såg ett par såååå softa underbara byxor i dag.Träningsbyxor från Better Bodies, visserligen herr modell men det fanns storlek S.Så dom ska inhandlas i morgon…..Träningspasset i dag gick out standing!
Rygg, Shrugs o mage.* Chins
Set 2 ¤ 6, 5 rep* Latsdrag – Framför
Set 3 ¤ 60 kg* Latsdrag – Bakom
Set 3 ¤ 50 kg* Enarma rodd – Maskin
Set 3 ¤ 35 kg* Rodd – Maskin
Set 1 ¤ 70 kg* Hantel rodd
Set 2 ¤ 30 kg* Shrugs – Maskin
Set 2 ¤ 80 kg* Marklyft
Set 2 ¤ 60 kg ( Kör alltid lätt pga ryggfel.)* Mage – Smith
Set 4 – till maxFick väligt bra kontakt med latsen i dag, och för att inte tala om orken.Vart självklart slut, men hade bra flyt under passet.
Emelie tränade oxå på bra som vanligt!
Min man hade vilo dag…..Nej, om man ska ta och betala alla räkningar då.
Ha en bra kväll!!!!
27 februari, 2009 at 21:18 #619465Anonym anvandareMemberZuperZandra wrote:Denna rygg är det som ska få jobba håååårt.Snyggt jobbat , ser att du har spenderat en timme eller 2 på den:emo-thumb
28 februari, 2009 at 08:40 #619466Anonym anvandareMemberStaffan_STB wrote:Snyggt jobbat , ser att du har spenderat en timme eller 2 på den:emo-thumbHaha, fy fan..”Undrar sa flundran om gäddan är en fisk”, lär ju vara ett x antal timmar.
Men det är värt VARJE sekund.Nu laddas det för bröst.!
2 mars, 2009 at 10:13 #619467Anonym anvandareMemberLänge sen man kika in här, det har hänt en del läste ja, sjukdom o ingen tävling *aj då*, hoppas du mår bättre nu men det ser du ju ut att göra, Jäkligt fin rygg o mer massa har hon minsann fått:up:
Lycka till med allt nu :up:
MVH/snuttan:happy:2 mars, 2009 at 10:20 #619468Anonym anvandareMemberMåndag…. Min måndag har än så länge sen beståt av att jag har en sån OTROLIG träningsvärk i mina ben.
Körde ben i går, och redan på kvällen så hade jag så ont.Rumpan,baksida och fram.Hmm, med andra ord hela benen!!!
Men väldigt nöjd med passet.Och min dotter hade sitt tredje danspass, hon trivs som fisken i vattnet.När vi kom hem så bakade jag o Tilee i ordning kalas fina och smarriga (oki åt inte,men dom sa att dom var det) semlor.Måste ju få lite gott i kroppen när man är liten me….
Min dotter börjar bli lika road och har kul i köket som mig.Bull mamman nr 2 på g!I dag blir det armar o mage med Emmeli.Trist nog klaffar inte tid,jobb o familj nog så att jag ska kunna träna med min man.På sista tiden har det blivit mest på helgerna som vi kan träna ihop.Men vi får njuta på helgerna!
Just nu flyter det på riktigt bra med med min kost.Men då jag nog kommer få en väldigt otrevlig gammal tjejkompis om några dagar så lär chockladbegäret ÖKA,men då får man väl ta det då…Varje månad samma dilemma!!!!
Var så sjukt hungrig i går kväll efter benpasset att jag trodde att jag skulle dö..Hahaha…
Så jag dubblade mitt kvällmål och njöt i fulla drag.Dock vart jag spyfärdigt mätt efter..Att man aldrig kan vara nöjd..:pHa en super dag!
3 mars, 2009 at 07:19 #619469Anonym anvandareMemberDenna natt har jag sovit sååå illa.Vart så sjukt varm och VAKEN..
Min dotter har börjat snora en del o lite hosta.Så jag håller tummarna för att hon håller sig frisk.
Dock så knatar det runt himla mycket på dagis nu, influnsa, vattkopper och gammal hederlig förkylning…I går var det ju armar o mage.Jag var hyfsat stark, men det gick inte fullt så bra som jag velat.Biceps gick hyfsat, mage hyfsat men triceps gick bra.Där fick jag ordentligt pump, så pass att det vart rikigt jobbigt att räta ut armen vid slutet av passet…
Middag vart köttbullar o fullkornspasta till Tilee.Jag o mannen min åt ris med fläskfile,till det en massa ajvar…MUMS!!!!
Formen börjar ta sig..Har tappat lite i vikt, tycker att musklerna har bra fyllnad.
Man får väl se hur formen tar sig till sommaren, tror inte jag behöver stå i vassen i alla fall!
Min man kämpar oxå på med sin form..Och jag kan bara säga.Den är allt annat än dålig.Du är extramt het, min kärlek!!Tycker du är strak och så duktig….Och sist med inte minst, i går kom jag faktiskt i väg till frisören..var väldigt osäker på vad jag skulle hitt på.Men det vart en något kortare frisyr med uppklippt tjofräs…hahaha, oj oj vad snyggt det lät!
Nä,det ser väligt bra ut.Är stört nöjd.I dag RYGG!!
3 mars, 2009 at 13:45 #619470Anonym anvandareMemberHärligt att träningen går bra! Du får slänga upp kort på din nya frilla!*nyfiken juh*
Kram på dig!!
4 mars, 2009 at 06:43 #619471Anonym anvandareMemberxsmall wrote:Härligt att träningen går bra! Du får slänga upp kort på din nya frilla!*nyfiken juh*Kram på dig!!
Tackar Gumman…..Jo det flyter på rikigt bra,så skönt ser fram med stor längtan efter varje pass…. :p
Tyvärr så blir det ofrivillig vila i dag (tror jag) då min lilla dotter är sjuk.Hon är stört täppt, hostar och ont i halsen…Usch, dessa tider.Vill ha VÅR!!!Jag får kirra pics på frillan, men då får du vara snäll….hahaha, näää, är nöjd.
Kram på dig!
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.