- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
5 mars, 2009 at 18:57 #619487Anonym anvandareMemberZuperZandra wrote:Det är enbart hjärnan som sätter begränsningar, glöm inte det!!!
Satsa hårt, så vinner du hårt!Så sant!!!
Ännu ett visdomsord jag skriver upp o sätter på spegeln!5 mars, 2009 at 19:01 #619488Anonym anvandareMemberZuperZandra wrote:Tackar, Dock är den lite sämmre nu.Men till maj, så är det nice igen!!!hehe min mage var typ mycke större runt september 08 men tränar som ett as nu för att ändra på de
5 mars, 2009 at 19:10 #619489Anonym anvandareMemberPixi wrote:Så sant!!!
Ännu ett visdomsord jag skriver upp o sätter på spegeln!Oj oj oj,du skulle bara veta alla visdomsord jag har!!!
Får allt dela med dig, men måste ju ha några kvar på lur… Hihihi5 mars, 2009 at 19:11 #619490Anonym anvandareMemberdragon_skull wrote:hehe min mage var typ mycke större runt september 08 men tränar som ett as nu för att ändra på deAllt man kan göra är sitt bästa… Ooch det kan ju bara bli bättre,eller hur?
Lycka Till!9 mars, 2009 at 14:22 #619491Anonym anvandareMemberJag är vår glad och kär…!!!!
Ja ja, jag vet att den ”riktiga” våren ej är kommen till fullo.MEN jag har våren på insidan utan att låta helt muppig….
Jag känner mig pigg, glad, kär, lycklig och redo för världen.Förra veckan var min dotter sjuk och hemma från dagis, tränade på kvällarna och det funkade bra.
I helgen har jag njutit och ätit i princip ALLT jag velat, var en sån helg och både min kropp och hjärna behövde och njöt av det.
Dock så känner jag mig minst 5 kg tyngre..Hahaha, vatten härliga vatten!
Så i dag så är jag super laddad för dagens arm och mag pass.Helgens mat kommer ge mig det bästa passet på länge, detta står skrivet!!Efter passet ska jag hämta ut mitt paket som jag har vänat på.Nytt gott protienpulver som ska bli goda frukt shakes..MUMS!!!
jag har haft sammasmak ganska länge nu,så det ska bli gott/skoj med lite nytt shit i huset…Middag i dag kommer bli kryddris, ungsstekt fläskfile med kokt sparris och vitkåls/morots sallad.
Var även en snabbis på IKEA i helgen, min dotter valde ut en massa sugrör, servetter och annat småkrafs.Så i kväll ska hon få duka och ordna ett litet låtsas party..
Måndagar kan ju behövas lyxas till, men inte om man heter Zandra och känner våren i sig…Må bra!
10 mars, 2009 at 09:53 #619492Anonym anvandareMemberI morse vaknade jag och hade i går kväll bestämt mig för att ta en morgonpromenad.Nej tack..!
Så det vart 50 minuter på cykeln istället.Det gjorde sitt,fick sån mjölksyra i benen….Men ack så skönt när det var över..
I natt har jag kissat ut typ 10 liter vatten från helgen frosseri.Så känner mig lite bättre i dag.Inte fullt lika vattning.I går fick jag till ett kalas pass med armarna.Var rikigt stark och rejäl kontakt!!
Så nu väx väx små armar!I dag ska jag träna med min man i eftermiddag,då blir det bröst.Min handled känns mycket bättre så det ska nog bli kalas.
Min man är en jävel på att press,puscha och passa mig vid bröstpassen..Tack, för att du finns…Jag har redan fixat middag, i dag kommer det att bjudas på rostbiff stek , ris och kokt broccoli.Åhh,kan det inte vara middag NU!
Lev livet!
11 mars, 2009 at 21:01 #619493Anonym anvandareMemberZuperZandra wrote:I morse vaknade jag och hade i går kväll bestämt mig för att ta en morgonpromenad.Nej tack..!
Så det vart 50 minuter på cykeln istället.Det gjorde sitt,fick sån mjölksyra i benen….Men ack så skönt när det var över..
I natt har jag kissat ut typ 10 liter vatten från helgen frosseri.Så känner mig lite bättre i dag.Inte fullt lika vattning.I går fick jag till ett kalas pass med armarna.Var rikigt stark och rejäl kontakt!!
Så nu väx väx små armar!I dag ska jag träna med min man i eftermiddag,då blir det bröst.Min handled känns mycket bättre så det ska nog bli kalas.
Min man är en jävel på att press,puscha och passa mig vid bröstpassen..Tack, för att du finns…Jag har redan fixat middag, i dag kommer det att bjudas på rostbiff stek , ris och kokt broccoli.Åhh,kan det inte vara middag NU!
Lev livet!
Gött att armpasset gick fint!
Alltid skönt att komma hem sen o äta gott! Bon appetit!12 mars, 2009 at 06:45 #619494Anonym anvandareMemberPixi wrote:Gött att armpasset gick fint!
Alltid skönt att komma hem sen o äta gott! Bon appetit!Tackar… Så skönt att komma hem när man är trött och maten är klar.Nice och lyx!
12 mars, 2009 at 07:13 #619495Anonym anvandareMemberGod Morgon kära träningskisar….!
I natt har jag sovit rätt så illa,men känner mig hyfsat utvilad och glad ändå.I morgon så kommer min snäll pappa hämta min dotter på dagis, och så ska hon sova över hos mina föräldrar.Med andra ord vuxen tid!
Jag ska inviga branledigheten med att träna sent i morgon kväll, och träna i lugn och ro på lördagen.Och framför allt sova ut…..Åhhhh, ska bli mer en underbart!I går fick jag och min man till ett vädligt bra, intensivt och roligt rygg pass..”Peppa , Peppa, ta i trä” men just nu rullar träningen på bra.Ökar hyfsat, och inga små skador.Hihihi!
* Chins
Set 3 ¤ 5, 6, 6 rep* Latsdrag
Set 4 * 60 kg ¤ 10, 10, 9, 10 rep* Rodd – Maskin – En arms
Set 3 * 35 kg ¤ 11, 10, 10 rep* Marklyft
Set 3 * 70 kg ¤ 12, 12, 11 rep* Shrugs
Set 2 * 80 kg * 16, 14 repSen solade jag i 20 minuter.Såå skönt att vila ryggen,framför allt svanken som jag mycket lätt får ont i…
Middag gjorde jag hemma kebab av finstrimlad fläskfile, sallad o kesella sås…MUMS!!!Otroligt gott var det,min dotter åt som en liten häst.
Bilder från gårdagens pass……
12 mars, 2009 at 12:23 #619496Anonym anvandareMemberLika vacker som alltid
12 mars, 2009 at 18:36 #619497Anonym anvandareMember4works wrote:Lika vacker som alltid:o;)
12 mars, 2009 at 21:14 #619498Anonym anvandareMemberVa härligt att det går bra för dig tjejen! Man blir tokinspirerad som vanligt! Ge mig lite muckler tack!
Härligt att du har vårkänslor! Men du vet om att det är snö och is ute va….?
Kör på!
13 mars, 2009 at 06:50 #619499Anonym anvandareMemberhannav86 wrote:Va härligt att det går bra för dig tjejen! Man blir tokinspirerad som vanligt! Ge mig lite muckler tack!Härligt att du har vårkänslor! Men du vet om att det är snö och is ute va….?
Kör på!
Va??!! Nä, nu ljuger du väl.?
Utanför mitt fönser så lyser solen, torrt fåglar kvittrar glatt!!!
Trist att det är vinter utan för ditt window… :pNja,vette sjutton om man vill släppa på mina muckler, är ju faktiskt på jakt efter dom själv…
Men jag ska nog lyckas…!13 mars, 2009 at 07:20 #619500Anonym anvandareMemberGod Morgon alla vakna och glada Smörblommor…!!!
Är det inte en strålande dag?Jag vet att det är Fredag den 13, och de allra flesta människor har lite ont öga till denna dag.
Mitt tips och råd.Var glada, va med nån/några ni älskar.Njuta av att det är helg, och att våren allt mer visar sig…
Med andra ord, dagen blir vad man väljer att göra den till!I går så tränade jag två sstyrkepass. Först på förmiddagen med min kompis.Fick till en underbart axel o mag pass.
* Stående Militärpress
Set 3 * 30 kg ¤ 15,14,14 rep* Framsida Vikt skiva
Set 2 * 25 kg ¤ 20, 18 rep* Axelpress – Maskin
Set 3 * 60 kg ¤ 12,12,11 rep* Hantel sidolyft
Set 3 droppset * 12,5kg , 10 kg, 8 kg ¤ inga koll på reps, tills det BLÖDDE!* Sidolyft i cabel
Set 3 * 9 kg ¤ 10, 10,9 rep* Baksida axlar cabel
Set 3 * ? Hmm, kanske tre fyra plattor…* Baksida – Maskin
Set 2 * 20 kg ¤ 14,13 rep* Baksida Axlar hantel
Set 2 * 10 kg ¤ de sista fick pressas ut…..*Mage – Smith
Set 4 * till max*Mage – bräda
Set 2 * till max.det var en bra pass, mina små axlar såg ut som ballonger, magen världens kramp..NICE!!
Sen åkte jag hem och åt, lagade mat kollade en stund på tv.
På eftermiddagen var det ett Triceps pass med min man.Har inte så stor koll på repsen i detta pass.Körde bara på tills jag knappt kunde räta ut mina små armar.* Dips
Set 3 * 15, 15, 13 rep* Push Down – rep
Set 3 * 36 kg ¤ til max* Push Down – rak
Set 2 * 45 kg ¤ till max* Hantel bakom huvud – en arm
Set 3 * 9 kg ¤ till max* Triceps Maskin
Set 2 * 70 kg ¤ till max* Push Down Handtag – en ram
Set 3 * 14 kg ¤ till max* Tricepsress mellan två bänkar
Set 2 * + 25 kg ¤ till maxSen HEM!!!!!
Till middag lagade jag kycklinggryta med ris och bönsallad.Otroligt gott…
har börjar gå till gymet igen, det tar ca 40 minuter.Det är en skön promis,lyssar på musik,rensar mitt huvud, lägger upp passen innan….Me LIKE!
I dag är vi barnlediga, så det kommer vi till dilemmat.Hmmm,vad man ska hitt på..?!
1. Träffa lite kompisar, och då blir det väl lite dricka…2. Hemmamys och ätardag.
3. Bio och ätardag.
Jaja, hur som haver…Barnledig i alla fal.
I em blir det ett BEN-pass, så nu ska jag ladda och peppa mig själv hela dagen..!
Stanna upp och Andas!
18 mars, 2009 at 09:25 #619501Anonym anvandareMemberSå trist att du ska va sjuk igen.
Ta på sig mössan och bli frisk igen behöver dig på gymmet :helpme: -
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.