- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
18 mars, 2009 at 12:52 #619502Anonym anvandareMemberZuperZandra wrote:Hur suttit hemma nu och kollat i genom tunsentals kort (känns det som), nu har jag hittat ett som kommer få vara min motivations morot till sommaren…
Detta var min mage i sep/okt 08, målet är så SKA det se ut i maj!!!!
Krya på dig o tuta o kör med måtta!
18 mars, 2009 at 20:30 #619503Anonym anvandareMemberUsch… sjuk igen?
Passa på o vila o krya på dej!25 mars, 2009 at 15:14 #619504Anonym anvandareMemberPixi wrote:Usch… sjuk igen?
Passa på o vila o krya på dej!Vi kan bilda sjuklingklubben! usch va jobbigt det är! Krya på dig och tryck vitaminer!
Kramis
27 mars, 2009 at 11:55 #619505Anonym anvandareMemberMartin Alexandersson wrote:Krya på dig o tuta o kör med måtta!Tackar…. Ska prova på det där med måtta..Hmmm…
Pixi wrote:Usch… sjuk igen?
Passa på o vila o krya på dej!Yes,tvär ill IGEN.Men nu har jag vart frisk i 1 vecka.Börjat träna igen..Trevligt så länge det varar…hahaha
hannav86 wrote:Vi kan bilda sjuklingklubben! usch va jobbigt det är! Krya på dig och tryck vitaminer!Kramis
Flera små blir smittade, trevligt att inte vara heeeelt ensam…
Kram!27 mars, 2009 at 12:03 #619506Anonym anvandareMemberNu har jag varit frisk i ca 1 vecka, och har kunnat börja träna igen.
men varje jävla gång jag säger att jag är frisk,det går bra blir det pankaka, jag insjuknar….
Så denna gång det går PISS!!!Fast kanske inte igentligen..
Träningen denna vecka har varit tuff.alltid jobbigt att komma tillbaka.Kännt mig ganska trist och svag..
Men passen har i alla fall rullat på,min man har hjälpt mig.Och framför allt så är jag grymt motiverad…
Lite vikt har jag tappat.Känner mig i helhet ganska nöjd med min form.I dag blir det armar.Ska bli skönt.Tränade ben i går,trodde lite smått att jag skulle dö…Hahahah….Pussy girl!!!
Fy fan va det river,sliter, bränner i dag.Stapplar runt lite snyggt och oberört..:pKosten skötte jag inte direkt när jag var sjuk (som vanligt).Men nu är jag på track igen.Och det känns KANON!!!!
Rocka på!!
27 mars, 2009 at 17:44 #619507Anonym anvandareMemberZuperZandra wrote:Nu har jag varit frisk i ca 1 vecka, och har kunnat börja träna igen.
men varje jävla gång jag säger att jag är frisk,det går bra blir det pankaka, jag insjuknar….
Så denna gång det går PISS!!!Fast kanske inte igentligen..
Träningen denna vecka har varit tuff.alltid jobbigt att komma tillbaka.Kännt mig ganska trist och svag..
Men passen har i alla fall rullat på,min man har hjälpt mig.Och framför allt så är jag grymt motiverad…
Lite vikt har jag tappat.Känner mig i helhet ganska nöjd med min form.I dag blir det armar.Ska bli skönt.Tränade ben i går,trodde lite smått att jag skulle dö…Hahahah….Pussy girl!!!
Fy fan va det river,sliter, bränner i dag.Stapplar runt lite snyggt och oberört..:pKosten skötte jag inte direkt när jag var sjuk (som vanligt).Men nu är jag på track igen.Och det känns KANON!!!!
Rocka på!!
Lyllo dig som är frisk nu! Skönt att få träna igen, jag längtar verkligen! Man lyckas väl aldrig hålla kosten ordentligt när man är sjuk, men man blir desto mer peppad att köra ännu hårdare när man är tillbaka! Kör hårt!
29 mars, 2009 at 19:11 #619508Anonym anvandareMemberhannav86 wrote:Lyllo dig som är frisk nu! Skönt att få träna igen, jag längtar verkligen! Man lyckas väl aldrig hålla kosten ordentligt när man är sjuk, men man blir desto mer peppad att köra ännu hårdare när man är tillbaka! Kör hårt!Hihihi, ja du så jävla mycket sjukdom som det har varit den sista tiden är det fan på dags att lyckan vänder nu….
Ja, nu är det fullt ös här hemma..Både mannen min och jag har börjat på Keto-diet.Fungerar STRÅLANDE!!!
ser att formen blir bättre och bättre för var dag, snart så back to normal..Känns sååå sjukt skönt.
Är peppad,laddad och glad som en arbetsmyra på hög dos med koffien…Hahaha, snygg liknelse va???29 mars, 2009 at 19:30 #619509Anonym anvandareMemberToppen att vi är på rätt spår igen känns så bra när vi fightas på gymmet tillsammans
29 mars, 2009 at 19:50 #619510Anonym anvandareMember4works wrote:Toppen att vi är på rätt spår igen känns så bra när vi fightas på gymmet tillsammansSjälvklart…Vem annars vill jag ha vid min sida……
Keto All the Way…!29 mars, 2009 at 21:06 #619511Anonym anvandareMemberNu har jag börjat på keto-diet, och det går strålande…
Känner mig pigg, glad, peppad, laddad ja you name it!!!Mitt upplägg…..
Mål 1: Intas 09:00 – Shake med olja eller grädde (LYX)
Mål 2: Intas 12:00 – Fläskfile, gröna grönsaker med 3 msk beasås.
Mål 3: Intas 15:00 – Shake med 50 g naturella nötter ( Para och Valnötter)
Mål 4: Intas 18:00 – Fläskfile , gröna grönsaker med 3 msk beasås.
Mål 5: Intas 21:00 – Shake med olja.
Kosttillskott som Omega 3, Mitt val Sport, B-stress…..
Sen även en shake efter varje styrkepass.Off Course!
Ligger just nu på 1900 Kcla.
Till min dotter så lagar jag självklart ”vanlig” mat.det känns ganska bra.Jag får min Keto mat, men ändå tillfriställelsen av att laga vanlig mat, baka emellan åt…Tränar styrka ca 5-6 dagar i veckan.
Cardio blir 5 dagar i veckan.Då handlar det om jogga, intevaller, pw, cykla och snart mina älskade rollerblades!!!!YES!!!!!Upplägget passar mig till topp!Mår prima….!
Vikten ligger just nu på 58 kg.Och första del målet har jag lagt på 54 kg till slutet på maj.och jag VET att detta inte kommer vara några som helst problem…..Tävling??
Jag har min tankar, prat och upplägg..Men känner att det är lite för tidigt att dela med mig.Men 2009 då kommer det hända grejer… :whistle:
I HOPE!!!!För övrigt så har jag klippt håret och färgat det svart..Otroligt nöjd!!!
Bild bevis inom kort…!Fullt ös medvetslös…. Hhihihh!!!!
29 mars, 2009 at 21:29 #619512Anonym anvandareMemberDu är GRYM tjejen! GRYM fysik och GRYMT psyke! Skulle nog vika mig direkt om läkarna höll på sådär med diagnoser och grejer!
Ser fram emot att se dig på scen!! Kör hårt!29 mars, 2009 at 21:34 #619513Anonym anvandareMemberlindberg.evelina wrote:Du är GRYM tjejen! GRYM fysik och GRYMT psyke! Skulle nog vika mig direkt om läkarna höll på sådär med diagnoser och grejer!
Ser fram emot att se dig på scen!! Kör hårt!Tackar så ödmjukast…. 😮
Jo,ett par dagar har det varit grymt tufft….Men jag är inte den som ger upp.Försöker ha den mentaliteten att ”Det är min kropp, den SKA lyda mig.”…hahaha
Just nu mår jag som en Kung, då är det bara rulla på och köra som jag brukar.Förhoppningsvis så vill kroppen detta lika mycket som jag…
Hinder är till för att överkommas…..Tack för dina vänliga ord..! Uppskattas, peppning ALDRIG fel…
30 mars, 2009 at 06:29 #619514Anonym anvandareMemberGod Morgon!!!
Efter en kanon natts sömn så sitter jag just nu lite lugnt och planerar dagen……
Min dotter ligger fortfarande och sover, helt otroligt.
Hahaha, men då kan ju jag självklart INTE sova!Ska strax dricka vattan, vatten i massa.Och för att ögonen inte så där vackert ska gå i kors så blir det coffien tab till.
07:30 – Då blir det lämmning på dagis.
07:45- 08:45 – Morgon cardio i rapp rapp tempo.
09:00 – Mål nr 1 – Då är jag grymt hungrig!!!!!
Sen blir det som en vanlig måndag som för alla andra…….Men med barn i huset så krävs det lite mera planering och ork för att till fullo kunna utnytja tiden.
I dag kommer jag nog att kunna vara på gymet kl 16,Då är det rygg som gäller.Är extremt laddad redan nu.
Visst träningen blir ju liiite lidanade när man går på keto.Men den som ger sig fan på att köra hårt lyckas…..
Ska inte ljuga, svetten sprutar och man vill ju smått dö efteråt.
Men det gör ju bara att man uppskattar laddning med Vitargo till HUNDRA!!!!Förra veckan så hittade jag min gammla träningsdagbok som var från ca 2 år sen….
Det var sjukt hyseriskt roligt att kolla i.
Prata om skillnad i styrka och framför allt mått.Visst tycker jag själv att jag fått större armar.Men nu vart det siffer bevis… :pNej har min dotter vaknat, så nu ska jag ta mig i kragen och prio på henne….
Lev livet till max var dag!!!
31 mars, 2009 at 08:45 #619515Anonym anvandareMemberGOD MORGON……!!!
Då matintaget har blivit mindre så sover jag lite sämmre…Har ganska svårt att sommna på kvällen och vaknar ganska tidigt.
Men eftersom att jag vaknar sååå jävla pigg , glad o lycklig så kvittar det. :pI dag vart det morgon promis på 35 minuter, lite kortare än normalt.
Men det är för att i dag ska jag och Emelie på Body Pump kl 12, med andra ord vill jag ha lite energi kvar…
Innan passet ska armarna få stryk!!Laddad och längtar, fan det går strålande på arm dagarna nu.Så i dag ska jag rocka..!Kan man bli varmare inni i kroppen i detta väder, tror nog att många mång människor nu kommer bli gladar och ha mera ork.Jag vet i alla fall att jag får det.
Nu är det dags att smälta min frulle…… Mätt och rap…..!
31 mars, 2009 at 19:45 #619516Anonym anvandareMemberSå där nu har jag läst Mamma Mu två gånger för min dotter, och hon sover som en liten klubbad säl…
Med andra ord så är det lite vuxen tid som gäller…I dag har det varit en ganska tempo fylld dag.
Mycket träning,cardio och framför allt MASSA matlagning.Matlådor till mig och mannen ska fixas varje dag.Men det är ju lättare att båda ska ha samma…Men det blir ju ett par lådor och annat som ska fixas så vi har under dagarna…
Just nu är det mycket fläskfile med olika fett källor…Det som är fördelen med keto, fett mättar otroligt bra.Har redan tappat lite vikt, men mycket är ju vatten….Men till helgen så blir det ordentligt invägning. :up:
Tränade armar, och det gick out standing!!!
Känner mig dock lite svage nu under dieten, men inte direkt konstigt..
Bara kämpa på!!!Biceps:
Hantel stå:
Set 3 ¤ 15 kg hantelSkivstång Curl:
Set 3 ¤ 27,5 kgKonsentrations curl över bänk:
Set 3 ¤ 12,5 kg hantelCabel en arm:
Set 3 ¤ 14 kgCabel rep:
Set 3 ¤ 36 kgTriceps:
Skivstång på bänk (ingen aning vad det heter!!):
Set 3 ¤ 27,5 kgDips:
Set 2 ¤ 16, 15 kvDips mellan två bänkar:
Set 3 ¤ kv + 25 kgPush Down m rep:
Set 3 ¤ 45 kgPush Down en arm handtag:
Set 3 ¤ 14 kgSen var mina små armar trötta…Men HÄRLIGT.
Skulle igentligen ha gått på Body pump, men mitt pass vart lite längre än jag tänk, så det fick bli 45 minuter på löpbandet.
Det gick lätt, och flåset blir bara bättre å bättre…Är djup inne i Keto nu, känns bra.Lite små förvirrad stund vis…hahahaha, men det vänder snart!
Äter ca 20 g kolhydrater på dag nu, detta upplägg kommer jag följa ytterligare ett par veckor.Sen blir det lite små ändringar. -
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.