- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
1 april, 2009 at 06:10 #619517Anonym anvandareMember
I morse så vaknade jag vid 05:00, men försökte ligga kvar i sängen en stund…Men sen vart det bara trist o mera trist…!
Sommnade som en stock i går,har sovit hyfsat allt för bra för att klaga….Har redan ont i mina armar,med andra ord återhämtningsförmågan är inte lika bra under diet….Hahaha….
I dag blir det först 1 timmas intevaller vid 08:00
Tycker att det känns lättare och lättare för var dag, men man känner att man är liiiite urladdad.Träning i dag blir Axlar och mage.Känner mig inte rikigt lika laddad som i går, men å andra sidan är kl 06 på morgonen…
Så det kommer nog att hinnas att ändras under dagan som går.Och så kommer det bli underbart väder i dag.YES!!!!!
Får jag användning av mina nya solglasögon..Inte helt fel.I dag SKA jag ha med min kameran till gymet, ska fan slänga ner den på stört…Sen gäller det bara å komma ihåg den på gymet..Hahahaha Keto-Minne!!!!
Solen Lyser, Jag Myser…!
2 april, 2009 at 07:11 #619518Anonym anvandareMemberI går fick jag till ett jädrans bra axel o mag pass.Känns MYCKET redan i dag.
Avslutade oxå passet med 45 minuter på löpbandet.Allt går så mycket lättre utan den trista hemska smärtan i benhinnorna.TACK!!!!!Efter passet vart det 20 minuter solning.känns skönt att man inte ser ut som ett döende lik till våren..hahaha…..
Men fy fan va varmt det var, men vill man vara fin så får man lidaa pin.Sen vart det även en sväng till Farsta , lämmnda in gammla fotorullar.Oj oj, det var insane kul att kolla på dom.Att man kan bli så snygg ibland
Köpte även ett par nya skor till all cardio, snacka om att man sliter ut skor.Dämpningen tycker jag blir sämmre så fort.
Men nu har jag i alla fall ett par stört sköna nya!Fast i dag så är det cardio fritt, why?!
Jo, ben ben ben ska tränas och växa…
Fasar liiiite, är ganska trött, känner mig lite tomare i dag.Men det är bara ladda gärnet och köra hårt.!
I dag är det prio på knäböj och utfall…Många härliga svettig jobbiga set ska det bli.Keto går svin bra, nu rullar det på utav bara farten…Dock tappat lite tryck, men men..Det vet man ju.
Vikt har oxå tappats… Men sömnen är fortfarande smått lidande, sover inte tungt på natten och vaknar innan 5 klar vaken.
Tur att man i alla fall möts av vackert väder!Visst är det underbart med detta väder?Man gör så mycket mer….
I går efter dagis vart det parken, sen en lång promis (i barntakt) och min dotter åt sin middag ute…
Så lätt och göra ens bran glada, och framför allt så blir man själv varm och lycklig…!
Något som jag ser fram emot denna vår är att min lilla tjej ska ha sin första dansuppvisning..Hon går på dans varje söndag och det ska bli kalas att få se henne glänsa… :yahoo:Nu morgonstund har guld i mun….
7 april, 2009 at 07:24 #619519Anonym anvandareMemberDetta väder, solljus och värme är som ren och skär underbar medicin för själen.
I går så körde jag 1 timmas cardio på morgonen, och det var allt annat än trevligt.Fick såå otroligt ont i mina skenben och vader.Till slut så stapplade jag fan hem…. AJ!!!
Efter det så beslutade jag att min kropp behövde en riktg vilodag från träning.>Har kört lite hårt och lite mycket…..Hela dagen vart i stället vår stor städning på högsta nivå.Skurade, dammade, planterade om alla blommor.
Sen gick jag och Tilee ut i skogen och skar ner massa björkris.Med andra ord så pyntade vi kalas fint påskris hemma…Ser härligt, färgglatt och nice ut!Till middag vart det ris, kyckling grillspett och kikärts sallad..MUMS!
Nopp, nu ska jag dra mig ut…Traska på bygg en å..
16 april, 2009 at 11:26 #619520Anonym anvandareMemberTänkte informera hur dagarna innan påsken varit och påsken också .
Dieten har rullat på styrke passen har gått riktigt bra och Zandra blir hårdare och har bra go på gymmet.
Nu till det lite tråkigare för i lördags påskafton så var det ju kanon väder så jag och Zandra tog våran scotter och skulle bara ut och små glida lite, i det fina vädret,men det slutade i en krasch i en rondell. Rondellen var helt rensopad från grus men inte på ett ställe och där gick det inte att styra upp den så vi kraschade. Gjorde ganska ont men chocken tog nog bort den värsta smärtan .Massa bilar stannade och undrade hur det var med os men vi sa att det var okej och körde vidare.
Så vi åkte vidare till min mor som körde oss till sös- där konstreade dom efter röntgen att Zandra fått en fraktur på pekfinger knogen med om kretsande område och en hel del djupa skrubbsår. själv fick jag en sprickor på tå benen upp mot fot leden så den ser rätt illa ut foten. så ingen kardio för mig nu på ett tagidag ska jag och Zandra och Ali köra ett pass ihop axlar och triceps ska slaktas
16 april, 2009 at 11:58 #619521Anonym anvandareMemberjäkla oflyt! Tur ni är okey iaf!
17 april, 2009 at 09:39 #619522Anonym anvandareMemberHur mycket otur kan man ha
Bara kör på nu tjockisar, annars blir det vassen i år:p
17 april, 2009 at 10:33 #619523Anonym anvandareMemberhallå snygging, vad roligt att du har kommit igång igen! jag tänkte åka upp till sthlm snart hade vart kul o ta en fika och kanske köra ett pass ihop om du har lust. Stor kram!
18 april, 2009 at 19:12 #619524Anonym anvandareMemberNicklas@ON wrote:Hur mycket otur kan man haBara kör på nu tjockisar, annars blir det vassen i år:p
hehe…. ja du och mycket värre är det!
18 april, 2009 at 19:17 #619525Anonym anvandareMemberRebecca_Gbg wrote:hallå snygging, vad roligt att du har kommit igång igen! jag tänkte åka upp till sthlm snart hade vart kul o ta en fika och kanske köra ett pass ihop om du har lust. Stor kram!Det vorre svin roligt ..! När kommer du upp?
Nu ska jag slicka mina sår…
20 april, 2009 at 08:54 #619526Anonym anvandareMemberLäskigt med olyckan! Tur att det inte slutade värre än va de gjorde…
Men väldigt fina bilder iaf! Snygg som vanligt Zandra! :emo-thumb
20 april, 2009 at 23:21 #619527Anonym anvandareMember😥
hannav86 wrote:Läskigt med olyckan! Tur att det inte slutade värre än va de gjorde…Men väldigt fina bilder iaf! Snygg som vanligt Zandra! :emo-thumb
Fan va irrterande!!! Jag skrev fan en hel bok, men ALLT försvann…SUCK…
Tack för dina snälla ord.Tycker dock att jag ser ut som en övergöd sjöko 😥
Men det kommer tyvärr bli lite vila en stund från och nu.Tydligen ska man inte träna med bruten hand.Fattar inte hur jag ska klara detta???
Sen ska jag vara på sjukhuset hela dagen i morgpn..TUSEN prov, så skit, det gick inte sååå bra…..Men man får vara glad att man har det så bra som man har.Finns allt för mycket folk med värre problem…
Hoppas dagen din varit bra!
20 april, 2009 at 23:27 #619528Anonym anvandareMemberRichard B wrote:jäkla oflyt! Tur ni är okey iaf!Haha,turnär allt annat jag har…Detta var fan lindrigt.Det handlar bara om att vara strak och upp i sadeln igen..
Jaja, är ju trots allt tjej så någon tår har man väl lyckats fällt…. :whistle:3 maj, 2009 at 18:26 #619529Anonym anvandareMemberHur går det här då? Är du läkt så du kan komma igång snart? Saknar ju lite härlig inspirerande läsning!
4 maj, 2009 at 14:06 #619530Anonym anvandareMemberhannav86 wrote:Hur går det här då? Är du läkt så du kan komma igång snart? Saknar ju lite härlig inspirerande läsning!Hej du..!
Nä…Tyvärr så är/känner jag mig långt ifrån läkt.
Har otroligt ont i fotleden och ena knät.Fotleden är fortfarande dubbla size…
Så har inte tränat på vad som känns år och dar……
Hoppas på att kunna börja lite smått nästa vecka, men det får vi se då..Träna hårt så slipper jag skämas….
4 maj, 2009 at 21:34 #619531Anonym anvandareMemberZuperZandra wrote:Hej du..!
Nä…Tyvärr så är/känner jag mig långt ifrån läkt.
Har otroligt ont i fotleden och ena knät.Fotleden är fortfarande dubbla size…
Så har inte tränat på vad som känns år och dar……
Hoppas på att kunna börja lite smått nästa vecka, men det får vi se då..Träna hårt så slipper jag skämas….
Fy… såg bilderna..
Hoppas det känns bättre snart så du kan börja träna dina sargade kroppsdelar igen!
KRAAAM!! -
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.