- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
19 maj, 2008 at 23:20 #618737Anonym anvandareMemberZuperZandra wrote:Vill man ha röven hrd så…*skratt*
Så kör man knäböj…
19 maj, 2008 at 23:43 #618738Anonym anvandareMemberJay wrote:Så kör man knäböj…Gör mitt bästa!!!!!
20 maj, 2008 at 08:52 #618739Anonym anvandareMemberHobbybyggaren wrote:Hoppa din dag blir bra och att du kör ett dunder pass, med lite nya bilder igen älskar din dagbokTackar….!!!
Ja, i dag blir det till att piska biceps….. Yippie!
Mer bilder och annat kommer, svårt att få tid då jag jobbar mycket kvällar…. BLÄ!!!Ha det bäst……
20 maj, 2008 at 20:31 #618740Anonym anvandareMemberVad jobbar du inom?
20 maj, 2008 at 21:05 #618741Anonym anvandareMemberVikt : 48,4 kg… Hmmm, detta trots bulk diet…..Jaja, väntar på att det ska vända.Har nu i alla fall gått NER 2 kilo…Suck..!
08:00-09:00 Power walk i skogen…. Attans vilket tempo det vart…Svettig som få….Hunden trött och glad. *ler*
10:00-11:00 Träningspass: I dag var det Biceps som skulle formas..Och sååå jävla bra det gick.Super nöjd.
¤ Bicepscurl tre steg sättet
Set 3 * max 7,5 kg¤ Stånde skivstångscurl med z stång
Set 3 * max 17,5 kg¤ Konsentrations curl hantel sittande
Set 3 * max 8 kg¤ En arms cabel
Set 3* max 5 kgSlut, sådant enormt pump jag fick…Jäkla skit hade ingen kamera med….
Sen vart det 15 minuter i solariumet, kännde mig som en grillad kyckling.Men den som vill vara fin får lida pin…*skratt*
Kostplanen går kalas(Tack Niklas!!), förutam att vågen går ner i stället för upp…Hmmm, fucket up.Men det vänder nog snart!!!!
Allt som allt en bra dag, förutom att dagis ringde mig.Min dotter var sjuk, ögoninflamation+feber.Bara hämta på stört.VAB=jobbet fett arga!!
Så i morgon blir det läkaren först, sen om hon är pigg med mamma sin till gymet… Kul jul!!!!Kortet ej från i dag…..
20 maj, 2008 at 21:07 #618742Anonym anvandareMembergranstig wrote:Vad jobbar du inom?Resturang eller nått sånt ska det kallas….
Sååå kul….21 maj, 2008 at 10:07 #618743Anonym anvandareMemberZuperZandra wrote:Resturang eller nått sånt ska det kallas….
Sååå kul….Hehe.. ok.. satte mina pengar antingen på Restaurang eller vården.. (den senare jobbar jag inom.. :S [/b]
21 maj, 2008 at 12:47 #618744Anonym anvandareMembergranstig wrote:Hehe.. ok.. satte mina pengar antingen på Restaurang eller vården.. (den senare jobbar jag inom.. :S [/b]Haha, vådå, syns det på mig……
Är egentligen veterinär asistent (typ sjuksköterska för djur), men finns så få jobb med det…..Hur är det inom vården?
Ha det!!
21 maj, 2008 at 13:15 #618745Anonym anvandareMemberHobbybyggaren wrote:Toppen dagbokKan ju inte annat än att tacka och buga……..Man gör ju sitt bästa….
21 maj, 2008 at 13:33 #618746Anonym anvandareMemberOj vilken form!! URSNYGGT!!!!:up:
Är grymt avundsjuk på din mage…För min egen del verkar det vara sista stället som fettet försvinner ifrån,tyvärr…21 maj, 2008 at 15:49 #618747Anonym anvandareMembercati wrote:Oj vilken form!! URSNYGGT!!!!:up:
Är grymt avundsjuk på din mage…För min egen del verkar det vara sista stället som fettet försvinner ifrån,tyvärr…Tackar och Tackar…….Alltid lika kul att höra något bra, speciellt nu när jag ska dra till gymet nu.. :p
Ha en grym dag!!!!
21 maj, 2008 at 19:23 #618748Anonym anvandareMemberVikt 48,4 kg….. (Hmm,fortfarande inte UPP)
06:15-Upp och hoppa!Har sedan i går tagit ”vård av barn”, så har inte blivit någon träning i dag:(
08:00-09:05 Däremot vart det 1 timma och 5 minuter pw med barnvagnen och hund i släp tåg.:pFrulle: I skopa whey + 1 mask olivolja, 1 ägg och 1 dl havregryn.MUMS!!!
Kosten går som smort, följer schemat till punkt och pricka…Väntar bara på att gå upp lite,men det hinns nog.
Resten av dagen har gått åt till att besöka läkaren med min älskade ängel.
Sedan hade vi tvättstugan, inte lika kul.Men SÅÅÅ underbart när allt är klart och invikt.
Ska snart natta dotter, sen blir det en långis med hunden.Uppskattat av båda.
Men i morgon, då måste jag skaffa barnvakt så jag kommer till gymet, och då blir det triceps.Längtar redan..!!!
Ha bra kväll alla byggare/byggarets!!!!!!!!!!!
21 maj, 2008 at 19:44 #618749Anonym anvandareMemberBra bild på dig!
Hur gammal är bilden?
Hoppas att du får fart på vikten snart så du blir mjuk som jag.21 maj, 2008 at 21:03 #618750Anonym anvandareMemberRbN33 wrote:Du jobbar ju på riktigt bra!Vad äre för hund du har?
Japp, man måste ju ligga i om man ska komma på pallen…
norsk_gadd wrote:Bra bild på dig!
Hur gammal är bilden?
Hoppas att du får fart på vikten snart så du blir mjuk som jag.Hehe, tycker jag lagt ut sååå jävla många bilder……Men de flesta är ganska färrska.. V:et inte vilken du menar…..
22 maj, 2008 at 11:08 #618751Anonym anvandareMemberZuperZandra wrote:Japp, man måste ju ligga i om man ska komma på pallen…Hehe, tycker jag lagt ut sååå jävla många bilder……Men de flesta är ganska färrska.. V:et inte vilken du menar…..
Den senaste, även om fysiken inte syns så mycket så tyckte jag att det var en fin bild på dig.
Fysiken syns väl på andra bilder och den ser riktigt bra ut. Bara fortsätt kämpa, du är definitivt på väg åt rätt håll (även om vågen har andra idéer). -
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.