16 år deff 110kg bänk

Home Forums Deff och fettminskning 16 år deff 110kg bänk

  • This topic is empty.
Viewing 13 posts - 1 through 13 (of 13 total)
  • Author
    Posts
  • #60033
    #368700

    Tjenare alla !
    Jag är en kille som är 16 år och tränar kroppsbygge.
    Jag är väldigt stark vill dock få bort lite fett så musklerna får bättre definationer. :emo-thumb
    Jag väger : 70kg
    Längd : 1,73
    Bänk : 110kg ;)
    Hantelpress : 42kg ;)

    mitt kost schema är så här
    Frukost : gröt + 1 ägg
    mellanmål: macka, kalkon, ost, grönsak
    lunch: det som serveras fast med mindre kolhydrater dvs potatis, pasta eller ris
    mellanmål: keso och valnötter eller whey 80
    lunch det som serveras fast med mindre kolhydrater dvs potatis, pasta eller ris
    innan läggdags: 1 glas mjölk och 1 banan

    Sedan tränar jag alltid minst 5 ggr i veckan på gymmet och då går jag med hög incline ( 13,5 )
    eller så ror jag en stund.

    så vad tycker ni folk att jag ska ändra eller lägga till ?
    är väldigt tacksam för mängder av svar .

    BTW ska testa : [https://www.body.se/artiklar/nyheter/20110215/7-dagar-till-formen-toppa-dig-som-ett-proffs]

    vet någon om det är bra och funkar ?

    #368701

    tja!

    Finns många mer kunniga människor än mig men känner att ja borde ge dig tips i och med att jag själv började deffa första gången för snart 8 veckor sen.

    Har du läst deffguiden?

    #368702

    Skippa bananen innan läggdags, banan är uteslutande kolhydrater och onödigt att ta innan läggdags under deff, ta en proteindrink innan läggdags så räcker det. Du kan ta en frukt till mellanmål vid sidan om proteindrinken. Så hade jag lagt upp det. :)

    #368703

    tack för svar !

    #368704

    Ursäkta dessa ord jag kan ha fel nu men…… 110 i bänk ? och? ”jag är väldigt stark” aha vad tar du i knäböj, mark, pushpress m.m?? ja du låter som alla i den åldern…. jag är stark för jag tar så mkt i bänk……

    Hade gärna hjälpt dig men slutade läsa efter ditt skryt.

    #368705
    StrongmanBlomster wrote:
    Ursäkta dessa ord jag kan ha fel nu men…… 110 i bänk ? och? ”jag är väldigt stark” aha vad tar du i knäböj, mark, pushpress m.m?? ja du låter som alla i den åldern…. jag är stark för jag tar så mkt i bänk……

    Hade gärna hjälpt dig men slutade läsa efter ditt skryt.

    Hehe… han har ju världsbästa hjälpen på orten ”brorssssssaaaan” :)

    Trådskaparen: Ja du är stark. Det vet du redan säger du men varför starta ett par trådar om det på ett byggarforum? Sen undrar jag när man blir kroppsbyggare? När man kollar på Colemanvideos, när man dricker proteinshakes elelr har råa ägg med i sina shakes? När man har tävlat första gången?

    Det vore bra om du kunde tala om det för mig för jag har tränat i 20 år, tävlat tom ett par ggr men inte fan vill jag kalla mig för en byggare eller känner mig som en.

    Happy lifting heavy ass weights,YEAAAAH BUDDY!

    #368706

    du brossan ,kötés.
    lår mig skriv detta, jag har inte tvingat er att läsa.
    tack andra för era seriösa svar.

    #368707
    StrongmanBlomster wrote:
    Ursäkta dessa ord jag kan ha fel nu men…… 110 i bänk ? och? ”jag är väldigt stark” aha vad tar du i knäböj, mark, pushpress m.m?? ja du låter som alla i den åldern…. jag är stark för jag tar så mkt i bänk……

    Hade gärna hjälpt dig men slutade läsa efter ditt skryt.

    Okej , om jag inte är lika stark som dig.
    Jag bryr mig dock inte, tyvärr.
    inte nödvändigt att kommentera

    #368708

    Jag låter dig skriva vad du vill likaså får du stå ut med våra kommentarer! Kötes vet jag inte vad du syftat med för det betyder knyta men du syftar kanske på ”kuss” vilket är det korrekta översättningen på käften.
    Åter till topic.

    Tycker inte du ska deffa i så ung ålder men om du nu måste så kolla in deffguiden på denna forumsdel brorsan ;)

    #368709

    Hur ser dina pass ut?

    #368710
    Bjern wrote:
    Hur ser dina pass ut?

    svårt och förklara hur mina pass ser ut men kör så hårt det går.
    m – bröst / axlar
    tis- triceps / biceps
    ons- gång med incline
    tor – ben, mage
    fre – rygg
    lör vila eller ngn form av träning
    sön- gång eller löpning
    :emo-thumb

    #368711

    Triceps efter bröst o axlar…

Viewing 13 posts - 1 through 13 (of 13 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.