4 veckors defff

Home Forums Deff och fettminskning 4 veckors defff

• This topic is empty.
Viewing 8 posts - 1 through 8 (of 8 total)
  • Author

4 veckors deff
    Längd:172-174cm
    Vikt: 72kg

Mål: Bli hårdare i kroppen,

Matschema:

8:00-9:00 – Morgon promenad

9:00-10:00
    Frukost: 1,5 dl havregryn + protein drink(whey 80) + banan/jordgubbar

11:00-12:00
    Lunch:Det som finns , gör det bästa utav det, håller mig till de protein rika

14:30-15:30 (Gymmet) – Två skopor whey 80 och en skopa Gainer
    Blir maten lite sen slänger jag i mig 2-3 ägg

16:00-17:00 – Middag

20:00-21:00 – burk kesella/jordgubbar eller en burk makrill/tonfisk burk

22:00-00:00 – Night pro

Så vad tycks kommer det här funka bra? eller käkar jag för mycket?
    Och när jag käkar , så käkar jag mig inte vrål mätt tar en normal portion

såg väl bra ut, innan deffen bör du väga (på morgonen efter behoven på toan) dig och kanske göra några mätningar i omkrets runt musklerna. Sen efter ett par veckor gör du om det igen. Tänk på att inte gå ned i vikt för fort, men går det för sakta så öka aktiviteten och dra ned lite till på kolhydraterna och fettet.

Väg dig kanske varje eller var annan morgon efter toan för att se om det går för sakta eller för fort. Sen har du även spegeln att kolla efter. Lycka till!

Jag tycker absolut att du ska skippa gainern. Läs gärna [http://forum.body.se/showthread.php?t=22347 deffguiden] om du inte har gjort det än.

Jo skippar gainern! , kommer också käka två ägg på morgornen utan gulan och tre efter träning, utan gulan, och en burk kesalla mot kvällen

Biffe91 wrote:
    Jo skippar gainern! , kommer också käka två ägg på morgornen utan gulan och tre efter träning, utan gulan, och en burk kesalla mot kvällen

I vanlig ordning när någon plockar bort gulan får jag be dig även dig att tänka om där. Finns många delar av kosten där man kan skära ner på kcal och just skippad äggula är nog ett av de dummaste valen man kan göra.

Ha kvar gulorna och skippa bananen t.ex. om du nu vill minska energin i frukosten men ha bättre näring.

Lyssna på farbror Vedder här. :emo-thumb

Den där deffguiden var grymt bra, massa matnyttig information (sånt gillar vi)! Ska köra på den och se hur det går vägen, dock kommer de bli lite justeringar (kommer inte följa den exakt in i minsta detalj). :D

Viewing 8 posts - 1 through 8 (of 8 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.