- This topic is empty.
Viewing 4 posts - 1 through 4 (of 4 total)
Viewing 4 posts - 1 through 4 (of 4 total)
- You must be logged in to reply to this topic.
Home › Forums › Deff och fettminskning › 8 veckors deff?
Tjena jag undrar hur mycket kan man som mest tappa ren fettvikt under 8 veckor? jag menar säg att jag lägger mig på -500-1000 då tappar jag 0,5-1 kg i veckan och det är möjligt att det är bara fett som jag har förstått, Men säg att jag lägger mig istället på -1500 är det fortfarande fett eller hur är de? ja menar man kan ju inte ha hur stort underskott som helst? för då börjar man tappa muskler osv.
aa vet men om vi t ex tar mig 175 cm lång 73 kg , har en hel del fett men vet tyvärr inte fett% , skulle man bara kunna gissa här eller? 8 kg på 8 veckor bara fettvikt vad säger ni?
skulle vilja fråga en sak jag ska köra periodisk fasta och kommer äta så här (ätakl 12.) (ätakl 15) (16-17.30 träning) (äta18.30) (proteinshake 20.00) nu undrar jag en sak , jag vill börja träna kl 1 istället vad tycker ni om de ? skulle de vara dåligare på något sätt?
BODY är tidningen för dig som vill träna lite hårdare, lite bättre och lite mer seriöst.
Vi lär dig hur du snabbt och effektivt kan skaffa dig din drömfysik och behålla den.
Varje månad i BODY