- This topic is empty.
Viewing 2 posts - 1 through 2 (of 2 total)
Viewing 2 posts - 1 through 2 (of 2 total)
- You must be logged in to reply to this topic.
Home › Forums › Deff och fettminskning › Andra småbarns föräldrar!
Hej, undrar som rubriken lyder, om det inte finns fler småbarns föräldrar som försöker att deffa under förkylningstider?! Och hur gör ni för att hålla er friska?! Även andra som har något bra tips, är välkommen med tips!
Min äldsta dotter kom hem i fredags med feber i från skolan, min yngsta fick vi hämta i måndags med feber. Och så här har det hållit på sedan i november till och från. Det brukar inte dröja speciellt länge innan jag själv börjar snora, får ont i halsen och känner mig hängig.
Det gör att så fort man har återhämtat sig i från förra förkylningsomgången och börjar träna igen så kommer en ny! Och för en månad sedan när jag kände mig frisk så bestämde jag mig för att börja min deffperiod. Men det verkar vara dömt att misslyckas, pga kroppen inte har så mycket att sätta emot under en deff, samt att barna avlöser varandra med div. förkylningar!
Jag försöker att äta så mycket grönsaker och frukter som möjligt under en dag, samt att jag tar omega-3! Men ändå så verkar det inte räcka!
Är det någon som har tipps på saker som hjälpe imunförsvaret, börjar tappa lusten att träna!
Lite fakta:
Vikt: 102kg
Längd: 177cm
Kcal per dag: ca:2400 Fördelat på: 60%P 20%K 20%F
Tacksam för tips!
BODY är tidningen för dig som vill träna lite hårdare, lite bättre och lite mer seriöst.
Vi lär dig hur du snabbt och effektivt kan skaffa dig din drömfysik och behålla den.
Varje månad i BODY