ang. första deffen

Home Forums Deff och fettminskning ang. första deffen

• This topic is empty.
Viewing 2 posts - 1 through 2 (of 2 total)
  • Author

Hej, har tränat cirka 1,5 år och fått ganska mycket fett runt magen och andra ställen och bestämt mig för att deffa, innan körde jag med frukost vid 7, lunch vid 12, Gainer vid 15, käka vid 17 gym vid 18 gainer vid 19 sen gainer vid 22 typ, sen blev det ganska mycket öl på helger =/ vilket jag ska försöka dra ner på jävligt mycket när jag ska deffa.

Det jag ändrat på nu inför deffen är, tar whey 80 drink på morronen runt 5 sen går jag i rask promenad till jobbet så äter jag 2 mackor där runt halv 6, sen äter jag mackor igen vid 9 sen vid 12 äter jag lunch som varierar dag till dag, sen blir det käka middag vid 16, vid 17 drar jag och tränar i 50 minuter-en timme sen gainer efter träningen blandat med Minimjölk istället för Röd mjölk som jag drack förut, sen tar jag en whey 80 innan jag går och lägger mig vid 22. Mitt träningsschema ser likadant ut som när jag körde på som vanligt innan deffen. Räcker det här för att deffa eller krävs det mer? om typ två veckor kommer jag köpa en boxningssäck att slå på ( Någon som vet hur många dagar i veckan som är bäst att träna på boxningssäck och/eller vilka musklergrupper som är bra/mindre dåligt att träna samma dag som boxning?

Är tacksam för hjälp.

Viewing 2 posts - 1 through 2 (of 2 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.