Använda fettförbrännande tillskott för att gå ner i vikt?

Home Forums Deff och fettminskning Använda fettförbrännande tillskott för att gå ner i vikt?

• This topic is empty.
Viewing 12 posts - 1 through 12 (of 12 total)
  • Author

Är det något att satsa på? Åtminstone för en kickstart eller något.

Eller är det vettigare att köra på utan tillskott?

Brukar vara ”bättre” att börja med dom när man kommit en bit in i dieten, och allt börjar gå lite segare.

eller så kör man dom hela tiden…

det är i varje fall inte skadligt att köra med sånna i början då?

Ne. Inte icke läkemedelsklassade sådana som finns att köpa öppet som kosttillskott.

jag skulle nog faktiskt kunna påpeka att dom ”lagliga” fettförbrännande tillskotten som säljs är ren skit. Bättre att köpa koffeintabletter isf enligt mig.

De flesta häftiga lagliga preparaten brukar vara skräp.

Konstigt nog är de som rekommenderar dem oftast sponsrade.

jasså? de låter ju värdelöst… blir ju trots allt ganska mycket pengar om man ska tugga i sig sånna. fast vissa låter ju ”häftiga” med alla bieffekter och sådär. Illamående osv… fast kanske bättre att hälla i sig något som får ut skiten snabbare istället?

laxerande heter det ju… kom på det först nu :p

jag använder MT hydroxycut hardcore just nu och jag är ganska nöjd med den, jag tror inte den bränner märkbart med fett och energi men den är jävligt effektiv på att dämpa aptiten och ge tillräckligt med energi(inte som de flesta produkter med stims som gör dig hyperaktiv), blodsockret känns jämnare också

50cent wrote:
    jag använder MT hydroxycut hardcore just nu och jag är ganska nöjd med den, jag tror inte den bränner märkbart med fett och energi men den är jävligt effektiv på att dämpa aptiten och ge tillräckligt med energi(inte som de flesta produkter med stims som gör dig hyperaktiv), blodsockret känns jämnare också

tänkte också pröva dem om drygt en månad när jag börjar min deff, köpte hem ett par burkar när de hade fet rea för ett tag sen :P

hjertis wrote:
    laxerande heter det ju… kom på det först nu :p

Energin hinner tas upp ändå.

Viewing 12 posts - 1 through 12 (of 12 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.