Är denna deffning idioti?

Home Forums Deff och fettminskning Är denna deffning idioti?

• This topic is empty.
Viewing 5 posts - 16 through 20 (of 20 total)
  • Author
    stridis wrote:
    Herre gud, om jag känner för lite choklad så äter jag det. Lite gott kan man unna sig men inte jämt eller i mastodontmängder! 1200kcal intag på en dag, det är så lite att man börja lipa, det måste innebära en rejäl disciplin. Varför inte rikta denna vilja lite mer insiktsfullt så kommer du nå dina mål med ett flin på läpparna!

Dieten går nog bättre ifall man ligger högre i matintag så man inte får dessa munchies och istället rör på sig lite mer, det är betydligt mindre påfrestande för smakgommarna, och röra på sig är väl en baggis?

Vissa är helt enkelt allt eller inget personer (som jag).

Timme wrote:
    Jag äter 1000kcal när jag vill minska i vikt…..

Hur länge kan du ligga på detta energiintag?

låter lite, tappar du inte muskelmassa under den perioden du deffar?

Om du menar mig? så nä det gar jag inte märkt.

Tar lika mycket i det mesta övningar om man bara käkar riktigt samma dag som man testar. De är bara att man blir hårdare/ser hårdare ut.

Jag ligger på ditt kaloriintag när jag deffar mina sista tre veckor dvs 1200 kcal, men då deffar jag för att väga under 54 kg och har då ca 8-9% i kroppsfett. Du borde nog ligga en aning högre. Vad det gäller äterdagen såmhåll den till en dag och ät då mer kolhydrater i form av mer mat (och givetvis lite gott med..) men vräkar dagar ger ingen framgång enlig tmig.

Mvh Tini

Viewing 5 posts - 16 through 20 (of 20 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.