Ätar-dag/måltid fråga :)!

Home Forums Deff och fettminskning Ätar-dag/måltid fråga :)!

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 1 through 15 (of 17 total)
  • Author

Tjenatjena! Har en liten fråga angående ätardagare eller måltide/måltider under diet. Ska gå på diet (deffa) i åtta veckor för att bli rippad tills jag ska till Hawaii den 20 mars, började i tisdags 19 januari. Sen så ska jag bara hålla låg fettprocent och fixa awesome proportioner då jag är nöjd med min overall size :pop:.

Hittils så går det riktigt bra, är ingen slacker med min träning eller kost, alltså jag fuskar inte eller känner behov att göra det. Just nu bor jag i USA där jag studerar och är 18 år, 19 den 8 april. Nuvarande vikt är 90kg, startade på 91.8kg och jag är 182.5cm lång och har en BF% runt 14-15 men kan vara lägre fast vill dock inte säga lägre för att vara mer säker, ska räkna ut den på mitt gym snart nu. Om det hjälper så har jag tränat seriöst i snart två år men har hållt på med styrketräning i 4 år och sportat hela livet.

Just nu så äter jag 40.09g fett, 280g protein och 129g kolhydrater. Kör lite efter Mitotropin upplägget och artikel på Bodybuilding.com. Äter 7 mål om dagen. Cardio varje morgon innan frulle och sen på kvällen eller direkt efter gympasset, man kan säga 2ggr om dagen eller 1 gång beroende på skolan (arbeten).

Mitt träningsupplägg har jag tagit efter Mitotropin fast ändrat ordning osv på muskelgrupp och övningar så det passar mig bättre men jag kör följande:
    Day 1: Shoulders, traps and abs
    Day 2: Legs+calves
    Day 3: Chest, triceps and abs
    Day 4: Back, biceps and calves
    Day 5: rest
    Day 6: start over again
    Day 7: Shoulders, tarps and abs
    yattayatta.

Använder just nu bcaa, eaa, protein (whey/casein), mrp, cytolean v2, cla, fish oil, vitamin c, multivitamin and flaxseed oil.