återgå till normalt efter ”bulk”

Home Forums Deff och fettminskning återgå till normalt efter ”bulk”

• This topic is empty.
Viewing 4 posts - 1 through 4 (of 4 total)
  • Author

Jag har nyligen påbörjat ett litet ”expriment” med mig själv som går ut på att jag börjat äta mer och trycka i mig två gainers per dag.
    Jag är nämligen smal och tränar mycket så behöver lägga på mig lite.
    Jag undrar nu bara om man riskerar att lägga på sig nått fett som är svårt att få bort sedan ? eller är det så att att allt fett är lätt att få bort bara man ser till att förbränna mer än man äter?

Jag har tex bra och synliga muskler på magen och vill ju att de ska se lika bra ut igen efter mitt expriment

Tacksam för svar

Baldrik wrote:
    Jag har nyligen påbörjat ett litet ”expriment” med mig själv som går ut på att jag börjat äta mer och trycka i mig två gainers per dag.
    Jag är nämligen smal och tränar mycket så behöver lägga på mig lite.
    Jag undrar nu bara om man riskerar att lägga på sig nått fett som är svårt att få bort sedan ? eller är det så att att allt fett är lätt att få bort bara man ser till att förbränna mer än man äter?

Jag har tex bra och synliga muskler på magen och vill ju att de ska se lika bra ut igen efter mitt expriment

Tacksam för svar

Eftersom att du är ganska smal och så nu så verkar du har svårt för att gå upp i vikt och när du då går upp i vikt (lägger lite hull på kroppen) så lär det inte bli jätte svårt att gå ner det ingen med rätt träning och kost då. Sen behöver du ju inte proppa i dig massor av godis och så för att gå upp i vikt :P Det räcker att du äter mer än va du förbrukar så kommer du gå upp i vikt, och när du deffar så äter du mindre kalorier än vad du förbrukar. :)
    Dina magrutor kommer iallfall inte bli mindre när ditt experiment är klart, med förutsättningar att du fortfarnade tränar magen under ditt experiment då :)

räkna på hur mycket protein du får i dig per dag så att du vet att du inte får i dig för lite. kolhydrater har sällan folk problem att få i sig för lite av. att äta jättemycket för mycket finns det inga anledningar till. jämför dig aldrig med jättarna i diverse tidiningar och forum och försök att käka som dom. de har ofta lite andra förutsättningar och så kallat bra gener.

Viewing 4 posts - 1 through 4 (of 4 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.