behöver gå ner i vikt!

Home Forums Deff och fettminskning behöver gå ner i vikt!

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 1 through 15 (of 34 total)
  • Author

tja,

jag undrar om det finns några där ute som skulle kunna hjälpa mig med ett kostschema och styrkeprogram, väger just nu 94kg och är 175cm lång målet är att försöka ta sig ner till 80kg, hur lång tid kan det ta ca:what:

Har du sökt här på forumet? Det finns massa bra info om just kostfördelning och träning under deff, både så att man kan lära sej grunderna rent fysiskt och kcal/protein/kolhydrater/fett hit å dit och rena tipps på program och annat…

Är du kille lr tjej? Och hur lång tid det tar beror nog på en rad faktorer – din disiplin, dina fysiska förutsättningar, om du jojjat upp o ner i vikten tidigare osv, osv.. Men det säjs ju att 0,5kg i veckan är lagom….

Lycka till :)

jag är kille, men det finns så många olika så därför behöver jag hjälp.

Läs ”Deff- en guide” skriven av King Grub. Där står precis allt du behöver veta. Du hittar den genom att använda sökfunktionen (vilket jag inte orkar för tillfället).

okej tack

Hur gammal är du?

Nej, tack, Dabifo, du är inte i stånd att ge någon råd.

nutz wrote:

+10 000 000

vad äter ni på morgonen när ni går upp?

mallas wrote:
    vad äter ni på morgonen när ni går upp?

Ett exempel på en standartdfrukost för mig under en dag då jag inte tränat före frukost:

[http://forum.body.se/showpost.php?p=553993&postcount=1439]

Alltid äter jag någon form av ”riktig mat” till frukost. Enda gången det blir typ gröt är om jag som sagt kört ett träningspass innan.

nutz wrote:
    Eddie Vedder wrote:
    +10 000 000

Dafibo just can’t get any love anywhere. :D

tack för tipset :), har ett Whey-80 pulver också kan man ta det på morgonen när man vaknar eller ska man bara ta det efter träning?*-)

mallas wrote:
    tack för tipset :), har ett Whey-80 pulver också kan man ta det på morgonen när man vaknar eller ska man bara ta det efter träning?*-)

Du tar det precis när du vill. Det är ju bara protein. Men runt träning är det ju extra fördelaktig jämfört med mat förstås. Det är ju främst då som proteindrinkens praktiska smidighet kommer till sin rätt på bästa sätt, att snabbt kunna svepa i sig snabbt protein och slippa skynda sig alltför mycket med mat.

Men vill du dryga ut ditt proteinintag vid fler tillfällen så gör det. Det är ju knappast något speciellt som sagt, bara mjölkprotein som råkar vara i pulverform.

okej ;)

Viewing 15 posts - 1 through 15 (of 34 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.