Behöver råd ang. fettförbrännare

Home Forums Deff och fettminskning Behöver råd ang. fettförbrännare

• This topic is empty.
Viewing 5 posts - 1 through 5 (of 5 total)
  • Author

Tjena,

Har lite fett på kroppen som jag gärna vill få bort, så har jag tänkt att börja ta piller för fettförbränning.

Och då kommer vi till frågorna.

Är det något som funkar ?
    Ska man ta det även om man gymmar runt 4 ggr/vecka och springer 4 ggr/vecka ?
    Om det nu funkar vet ni någon bra burk/märke man ska köpa ?

Är väldigt tacksam om jag får några svar ;]

tjenare. Det beror väl på vad ditt mål är. Jag har bara testat en produkt och den heter Thermonex och är från BSN. Svårt att säga om det verkligen funkar, men tror det iallfall :P Du kan ju läsa och höra vad andra säger, den är just till för att du ska bli hårdare, inget annat.

mvh

Testa några Omega 3 piller på morgonen, sen en långpromenad, och en kolhydrat och fettfattig frukost senare. Detta plus styrketräning och proteinrik mat förövrigt så borde du gå ner i vikt ganska bra. Och då även behålla muskelmassan.

Tjena!

Jag kör ungefär det som Insulinus skrev…fast inte med Omega3.
    Använder mig utav ALA Fettförbränning som jag tar innan varje måltid. Promenerar till jobbet (börjar kl.0630) som tar ca 35min i högt tempo, därefter äter jag en dl havregrynsgröt. Tränar styrketräning 4dag/vecka samt kardio 5dag/vecka (stavgångsmaskin 30-40min/pass). På detta har jag gått ner 5kg på 4veckor och tappat 5cm runt midjan under dessa veckor:up:

Viewing 5 posts - 1 through 5 (of 5 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.