BF% – skillnader i ansikte

Home Forums Deff och fettminskning BF% – skillnader i ansikte

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 1 through 15 (of 31 total)
  • Author

Hej,

Vad kan man forvanta sig for skillnad i ansiktet och dess form mellan en BF% po 15-16 jamfort med 8-9%? Antar att alla ni som bulkat/deffat sett skillnad och vid vilken procent fett/vatska forsvinner fron ansikte etc, tacksam for svar!

mvh,

dbbb

Personligen upplever jag stor skillnad i ansiktet beroende på hur högt/lågt mitt bf ligger.

Om man jämför två olika bilder vid, säg, 15-20% och 10-12%, kan man nästan inte tro att det är samma snubbe.

På mig syns att kinderna smalnar av och likaså hakan, jag blir lite mer långsmal i ansiktet och ser mer utmärglad ut. :)

Fettet i ansiktet är väl det som brukar försvinna först?

Släng upp bilder också! :up:
    Moi börjar.

Jag hoppar på trenden då! Skiljer iofs bara 8-10kg mellan bilderna och kvaliteten är inte monstruös men man ser något iaf.

[http://forumbilder.se [img=http://forumbilder.se/images/ca1200913700Pdb35.jpg]]

Jag tror ingen här är i närheten, faktiskt. Möjligtvis Roger Svensson och Andreas P :D
    Ska försöka fixa bilder…

/ Calle

Här kommer fanskapet… :D Hehe

Jon Larsson wrote:
    Personligen upplever jag stor skillnad i ansiktet beroende på hur högt/lågt mitt bf ligger.

Om man jämför två olika bilder vid, säg, 15-20% och 10-12%, kan man nästan inte tro att det är samma snubbe.

Precis. Grisfejja ftl. :/

30 kg mellan bilderna. ca 8% resp 18% kroppsfett

Ok, lite större skillnad :D

Men den största skillnaden brukar vara hur mycket vatten man håller i ansiktet. Alla vet ju att det ena och andra (kolhydrater, salt, tillskott etc.) binder upp vatten i kroppen.
    Kan bli en jäkla skillnad på bara några dagar om man vill!

Jonas Lundberg wrote:
    Men den största skillnaden brukar vara hur mycket vatten man håller i ansiktet. Alla vet ju att det ena och andra (kolhydrater, salt, tillskott etc.) binder upp vatten i kroppen.
    Kan bli en jäkla skillnad på bara några dagar om man vill!

Har du en bra bild på skillnaden i ansiktet vid samma fett%? Jag kan tänka mig det, bilder saknas ju inte.

Kan ju tillägga att på min ”bulk-bild” ovan så va jag ovanligt plufsig den dagen. Har för mig att jag körde ”pizza-tricket” dagen innan, dvs en kebabpizza med fårost. Det ger alltid några extra hekto dagen efter.

Jay wrote:
    Precis. Grisfejja ftl. :/

Meh. Jag tvivlar på att du ens minns hur det var att se ut som Peter Harrysson i ansiktet.

På varenda jävla bild du lägger upp så bara sprutar det ju kindben över hela skärmen.

Bastard.

Annat var det med undertecknad under FF – 07.8)

Fan, jag måste verkligen hitta två jämförelsebilder här.

Viewing 15 posts - 1 through 15 (of 31 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.