Home › Forums › Deff och fettminskning › BF% – skillnader i ansikte
- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
12 januari, 2009 at 19:10 #687652Anonym anvandareMember
Ingen större skillnad!
12 januari, 2009 at 19:12 #687653Anonym anvandareMemberOla Wallengren wrote:Har du en bra bild på skillnaden i ansiktet vid samma fett%? Jag kan tänka mig det, bilder saknas ju inte.Kan ju tillägga att på min ”bulk-bild” ovan så va jag ovanligt plufsig den dagen. Har för mig att jag körde ”pizza-tricket” dagen innan, dvs en kebabpizza med fårost. Det ger alltid några extra hekto dagen efter.
Jo det har jag säkert, mängder.
Ska se vad jag kan hitta.12 januari, 2009 at 19:15 #687654Anonym anvandareMemberAndreasP wrote:Ingen större skillnad!Du skulle klippt ut ansiktet, så man såg det tydligare!
12 januari, 2009 at 19:28 #687655Anonym anvandareMemberDen 3:e Januari morgon………………..den 5:e Januari kväll.
Är nog klippningen som gjorde skillnaden! :p
Inte är det fettet som har försvunnit på 2 dygn.
12 januari, 2009 at 22:46 #687656Anonym anvandareMemberJonas Lundberg wrote:Du skulle klippt ut ansiktet, så man såg det tydligare!Vet inte hur man gör Jonas men jag har försökt förstora upp det men blir bara suddigt då. Du får gärna fixa det om du kan, skulle gärna själv också vilja se en större bild på det.
12 januari, 2009 at 22:56 #687657Anonym anvandareMemberAndreasP wrote:Vet inte hur man gör Jonas men jag har försökt förstora upp det men blir bara suddigt då. Du får gärna fixa det om du kan, skulle gärna själv också vilja se en större bild på det.Klicka på min MSN symbol och adda mig och skicka bilderna så ska jag fixa det.
Är kvaliteten dålig så går det ju inte att göra något, men tror inte den är så dålig.12 januari, 2009 at 23:06 #687658Anonym anvandareMemberOla Wallengren wrote:30 kg mellan bilderna. ca 8% resp 18% kroppsfettHelvete! Två olika människor!
12 januari, 2009 at 23:29 #687659Anonym anvandareMemberAndreasP wrote:Ingen större skillnad!En till.
22 januari, 2009 at 15:15 #687660Anonym anvandareMemberJonas Lundberg wrote:Men den största skillnaden brukar vara hur mycket vatten man håller i ansiktet. Alla vet ju att det ena och andra (kolhydrater, salt, tillskott etc.) binder upp vatten i kroppen.
Kan bli en jäkla skillnad på bara några dagar om man vill!SNÄLLA förklara hur!
22 januari, 2009 at 15:24 #687661Anonym anvandareMemberÄt inga kolhydrater på 3 dygn, inget natrium sista dygnet och inget vatten sista 16 timmarna, så blir det skillnad!
22 januari, 2009 at 15:41 #687662Anonym anvandareMemberJonas Lundberg wrote:Ät inga kolhydrater på 3 dygn, inget natrium sista dygnet och inget vatten sista 16 timmarna, så blir det skillnad!Och för en mer bestående skillnad?
Hade tidigare låg andel kroppsfett, dock iom en normal vikt på 88 kilo på mina 191 så har jag även insamlat vätska (eller fett?) i ansiktet. Vill bli av med denna pronto. Enda utvägen att gå ner i vikt? Tips?
23 januari, 2009 at 19:57 #687663Anonym anvandareMemberVisst är det skillnad. Det ena kortet var inte riktigt samma rätt höjd/bredd förhållande på, troligen pga mobilkameran. Om man roar sig med att göra så att avståndet mellan haka och hårfäste samt mellan öronen blir de samma så ser det lite annorlunda ut. Vinkeln är inte riktigt den samma så jämförelsen kanske inte blir så rättvisande iofs.
24 januari, 2009 at 02:26 #687664Anonym anvandareMemberOla Wallengren wrote:Visst är det skillnad. Det ena kortet var inte riktigt samma rätt höjd/bredd förhållande på, troligen pga mobilkameran. Om man roar sig med att göra så att avståndet mellan haka och hårfäste samt mellan öronen blir de samma så ser det lite annorlunda ut. Vinkeln är inte riktigt den samma så jämförelsen kanske inte blir så rättvisande iofs.Men det är ganska bra skillnad på kindformen och det på bara drygt 2 dygn.
24 januari, 2009 at 10:22 #687665Anonym anvandareMemberJag blir uppsvälld likt en gris i ansiktet när jag går upp i vikt, en bra indikation om jag ätit mycket en period och lagt på mig lite. Det gäller även om jag ätit saltrik mat, typ pizza och druckit mycket vätska. Då binder det sig direkt i fejjan.
MOOONFACE is the shiet.
24 januari, 2009 at 16:19 #687666Anonym anvandareMemberJonas Lundberg wrote:Men det är ganska bra skillnad på kindformen och det på bara drygt 2 dygn.Absolut. Du har ju en förmåga att variera kraftigt i vikt från dag till dag (och kväll), här syns det.
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.