Home › Forums › Deff och fettminskning › Boosta deffen sista månaden inför sommaren.
- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
7 maj, 2011 at 10:13 #52867Anonym anvandareMember7 maj, 2011 at 10:13 #130562Anonym anvandareMember
Tjena allihopa! Jag har nu kört min deff i ca 3 månader och det börjar närma sig sommaren, jag har gjort bra resultat med fettminskningen under dessa månader men nu känns det som att jag har kommit till en gräns. Jag är idag 1.80 lång vägde innan deffen 93 KG och väger nu 82 kg. Har styrketränar runt 6 år och körde en bra bulk under hösten. När man tittar på vad jag väger så skulle inte jag vilja väga mindre heller men det finns fortfarande en del fett runt magen och även runt brösten som jag skulle vilja ha bort. Jag ligger på ett ganska kraftigt kcal underskott just nu men vägrar tappa nånting på vågen de senaste 2-3 veckorna har jag stått och stampat runt 81-82 kg.
Någon som har några bra tipps om hur jag ska bära mig åt för att ta bort de sista? Idagsläget kör jag tung styrketräning ca 40 min sen kör jag cardio 20-30 min efter. Kanske ska ändra på detta? Är på jobbet nu men kan lägga upp lite bilder senare så får ni avgöra.. Alla svar är jag tacksam för…
7 maj, 2011 at 10:15 #130563Anonym anvandareMemberKan även tillägga att de känns som att det är ganska mycket hud eller slappt skin som jag skulle vilja tajta åt. Men detta måste ju komma av sig självt om man deffar bort allt haha eller som sagt några tipps?
13 maj, 2011 at 13:03 #130564Anonym anvandareMembermarcus_johansson wrote:Tjena allihopa! Jag har nu kört min deff i ca 3 månader och det börjar närma sig sommaren, jag har gjort bra resultat med fettminskningen under dessa månader men nu känns det som att jag har kommit till en gräns. Jag är idag 1.80 lång vägde innan deffen 93 KG och väger nu 82 kg. Har styrketränar runt 6 år och körde en bra bulk under hösten. När man tittar på vad jag väger så skulle inte jag vilja väga mindre heller men det finns fortfarande en del fett runt magen och även runt brösten som jag skulle vilja ha bort. Jag ligger på ett ganska kraftigt kcal underskott just nu men vägrar tappa nånting på vågen de senaste 2-3 veckorna har jag stått och stampat runt 81-82 kg.Någon som har några bra tipps om hur jag ska bära mig åt för att ta bort de sista? Idagsläget kör jag tung styrketräning ca 40 min sen kör jag cardio 20-30 min efter. Kanske ska ändra på detta? Är på jobbet nu men kan lägga upp lite bilder senare så får ni avgöra.. Alla svar är jag tacksam för…
Dåligt med svar du fått Bra jobbat att du gått ner 11 kg! Man kommer alltid till en nivå där det är svårare att gå ner.. Lite svårt att svara på vad du ska göra när vi inte vet hur du äter? Om du har lust att skriva vad du äter så är det lättare att hjälpa dig med kosttips.. Om du äter ”som du ska” och det fortfarande är svårt att gå ner kan du förutom dina gympass+cardio gå promenader oxå. Eller kika på min blogg för lite tips
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.