Börja deffa – 16 åring

Home Forums Deff och fettminskning Börja deffa – 16 åring

• This topic is empty.
Viewing 4 posts - 16 through 19 (of 19 total)
  • Author
    Dj93 wrote:
    Verkar som att det inte finns några direkta svar. Det jag undrar är om jag tappar kroppsfett om jag skippar löpningen, går på löpbandet på gymmet kanske
    30-40 min några dagar i veckan och sedan försöker äta 2000 kcal om dagen med mycket protein rik mat och så lite kolhydrater som möjligt. Kommer jag då tappa BF eller finns
    det effektivare sätt? Kan lägga in en bild på magen så ni lättare förstår ;)

Ja, om 2000kcal är ett underskott för dig, och att du dessutom kombinerar detta med att du går på löpband, så kommer du garanterat att tappa fett. Ketogen diet, den du beskriver, rekommenderar jag starkt. Kom ihåg att äta ordentligt med bra fetter också (ca 60-90g per dag).

EDIT: Såg inte att det fanns två sidor.

Försökte mig på energibalans.nu. Fick ihop något men vet inte riktigt. Ta gärna en titt! :
    [img=http://img10.imageshack.us/img10/2025/asdsj.png]

Om allt stämmer där +-200, ska du kunna köra 2500kcal dagligen utan att vara orolig.

Så med andra ord. Om jag äter det jag skrivit +-200 och går på löpbandet kanske, 30-40 min varje gympass så går jag ner i kroppsfett?

Viewing 4 posts - 16 through 19 (of 19 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.