Bränna benmuskler! HUR?

Home Forums Deff och fettminskning Bränna benmuskler! HUR?

• This topic is empty.
Viewing 7 posts - 1 through 7 (of 7 total)
  • Author

Hur bör en sån person gå tillväga, benen tränas öht inte annat än normal förflyttning i vardagen samt promenader 4-5dgr per vecka.
    Överkroppen tränas 4ggr/v.

Det givna svaret är förstås att tappa mer fett men det är inte aktuellt då personen i fråga är rätt så hård i kroppen och inte planerar att gå ned nå mer.

Inbillar mig att intervaller kan bygga muskermassa, däremot tror jag att joggning skulle ha potential att vara en riktig benmuskelätare!

Kunniga svarar, slipper också helst idiotförklarande kommentarer från knäböjsfantaster om poängen når fram.

Vill du bli av med benmuskler, eller har jag missat nåt pga. den sena timmen?

Jag är förvisso knäböjsfantast, men jag tänker inte idiotförklara dig för det – dock kanske man kan få be om ett förtydligande?

Vederbörande vill alltså ha mindre lår och eftersom bf redan är på låg nivå så återstår alltså inget annat än att försöka bränna bort muskler?

Är detta korrekt uppfattat?

Är detta korrekt uppfattat?[/QUOTE]

Det är fullständigt korrekt!

Tips!

räven wrote:
    Är detta korrekt uppfattat?

Det är fullständigt korrekt!

Tips![/QUOTE]

Jag antar att en väg att gå är att ligga på kaloriunderskott i kombination med att inte träna ben. Har aldrig reflekterat över detta, om jag ska vara ärlig, så det kanske finns effektivare sätt. Men kaloriminus som sagt, borde göra susen.

Minimera proteinintaget och ta långa joggingturer varje dag.

Det borde lösa problemet med för stora ben.

Viewing 7 posts - 1 through 7 (of 7 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.