Home › Forums › Deff och fettminskning › bränna fett
- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
2 april, 2010 at 23:04 #503405Anonym anvandareMember
Hej tänkte bli av med några extra kilon innan sommaren. Dem aktiviteterna jag gör nu är att gå ut o gå 4 ggr i veckan. två ggr innan frukost.styrketränar 4 ggr veckan. och cyklar 1 mil på träningscykel 2 ggr i veckan. räcker det för att bli av med extra kionrna eller har ni några knep/egna erfarenheter/tips ni hör om eller säg allt som kan öka
fettförbränningen och gå ner i vikt!Mvh ralle!
2 april, 2010 at 23:04 #69147Anonym anvandareMember2 april, 2010 at 23:05 #503406Anonym anvandareMemberVad brukar du äta för något?
2 april, 2010 at 23:13 #503407Anonym anvandareMemberJag håller mig sund! inge sött på varddagar! äter bra mat mkt frukt druicker mkt vatten mjölk osv. på helger blir det väl lite mera sötsaker som godis chips läsk osv.
2 april, 2010 at 23:16 #503408Anonym anvandareMemberEtt lätt sätt att hamna på ett underskott är att halvera alla kolhydratskällor. Så om du äter 4 potatisar idag så tar du 2 istället t.ex. Du behöver inte räkna och kommer gå ner i vikt.
2 april, 2010 at 23:20 #503409Anonym anvandareMemberalltså typ deffa?
2 april, 2010 at 23:56 #503410Anonym anvandareMemberralle12 wrote:alltså typ deffa?ja, eller vad du nu vill kalla det. Gå ner i vikt kanske?
3 april, 2010 at 02:18 #503411Anonym anvandareMemberDeffa, gå ner i vikt, banta, dieta.
Kalla det vad du vill, men vare sig du gör det genom aktivitet, lägre kaloriintag eller en kombination gör ingen skillnad.
Om din träning räcker till kan ingen svara på utan att veta hur mycket du äter.
3 april, 2010 at 11:21 #503412Anonym anvandareMemberasså äter som en vanlig person. men inget sött på vardagar. påhelger kan det bli en hamburgare pizza ibland och lite sötsaker. men annars vanlig nyttig mat från viktväktarna
3 april, 2010 at 11:33 #503413Anonym anvandareMemberMat FRÅN viktväktarna?
Menar du micromat?Att viktväktarna skulle veta vad som är nyttig mat håller jag inte med om
3 april, 2010 at 14:26 #503414Anonym anvandareMemberasså min morsa gör maten från viktväktarna o jag ätern har hört att det är ganska bra mat vanligt men kanske inte i samband med tränning vad vet jag?!
3 april, 2010 at 15:01 #503415Anonym anvandareMemberralle12 wrote:asså min morsa gör maten från viktväktarna o jag ätern har hört att det är ganska bra mat vanligt men kanske inte i samband med tränning vad vet jag?!Deras produkter eller deras recept? Oavsett vilket så är Viktväktarnas mat inte per automatik nyttig och man kan bli fet som en gris av den om man vill det.
För egen del skulle jag ha svårt att inte gå hungrig hela dagarna om jag åt enligt Livsmedelsverkets rekommendationer eller enligt Viktväktarna. Och då menar jag inte deff utan under viktuppgång som nu. Skulle vara hungrig hela tiden.
3 april, 2010 at 20:07 #503416Anonym anvandareMemberok men asså jag blir mätt på derar mat och tycker det funkar bra för min del.
3 april, 2010 at 21:09 #503417Anonym anvandareMemberFlessa wrote:kommer att gå totalt off topic nu, men för en gångs skull är det skönt att någon som försöker gå upp i vikt kallar det för just viktuppgång och inte ”bulk”. skönt.Det ÄR ju bulk dock. Jag råkade använda ett annat ord men det är de facto en bulk. Troligtvis en ganska dålig också eftersom jag ligger på ett högre överskott än vad som brukar rekommenderas och dessutom konditionstränar jag för mycket för att massaökningen ska vara ”opti” antagligen.
4 april, 2010 at 11:49 #503418Anonym anvandareMemberralle12 wrote:ok men asså jag blir mätt på derar mat och tycker det funkar bra för min del.Men det säger ingenting om vad den innehåller? Och om du inte har den kropp du vill så funkar den uppenbarligen inte bra ur den synpunkten.
För att summera så har du ingen som helst koll på vad du äter.
Skriv ner vad du äter under en vecka (EXAKT) och redovisa. Gärna ungefärliga mängd också.
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.