bränna fett

Home Forums Deff och fettminskning bränna fett

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 16 through 30 (of 42 total)
  • Author
    Flessa wrote:
    ingen grtisätning alá allt jag kommer över dock, gissar jag starkt på.

Nej bulk

asså jag kan tyvärr inte redovisa exakt vad jag äter då jag är 15 år och äter liksom det som lagas hemma

ralle12 wrote:
    asså jag kan tyvärr inte redovisa exakt vad jag äter då jag är 15 år och äter liksom det som lagas hemma

Men mixar hon maten så du dricker den?
    Du kan väl för fan uppskatta vad det är i maten?!

Är det köttbullar med potatismos så vet du väl vad du stoppar i dig?

ja det ärklret jag vet vad jag stoppar i mig. det är inte så mkt vardagsmat hemma som sagt kötbullar o potatismos. det är mera grytor med kykling/kött i grönsaksblandningar av olika slag. pasta med tonfisksås ahr jag ätit i veckan. det är det jag kan komma på tror jag. sen på fredgar/lördgar brukar det bli kött som t.e.x fläskfile eller oxfilé med pomme eller med rotfrukter som har varit i ungenen. det är typ avd jag äter och sen brukar jag äta en bar innaa träning. brukar även 2-5 dar i veckan mixa en shake med en apelsin, ett äpple, en banan och lite mjök blir hur gott som helst och dö nyttigt!

ralle12 wrote:
    en apelsin, ett äpple, en banan och lite mjök blir hur gott som helst och dö nyttigt!

”dö nyttigt” är verkligen å ta i.

två ägg ger mer vitaminer än de där frukterna

hehe okey…. då vet jag det till nästa gång.. men det är väll mera energi i shaken en i dem 2 äggen va?

ralle12 wrote:
    hehe okey…. då vet jag det till nästa gång.. men det är väll mera energi i shaken en i dem 2 äggen va?

Beror på mängden frukt, men mixar du mjölk och 2 ägg har du mer näring och bättre balans mellan näringsämnena jämfört med fruktdrinken.

ralle12 wrote:
    ja det ärklret jag vet vad jag stoppar i mig. det är inte så mkt vardagsmat hemma som sagt kötbullar o potatismos. det är mera grytor med kykling/kött i grönsaksblandningar av olika slag. pasta med tonfisksås ahr jag ätit i veckan. det är det jag kan komma på tror jag. sen på fredgar/lördgar brukar det bli kött som t.e.x fläskfile eller oxfilé med pomme eller med rotfrukter som har varit i ungenen. det är typ avd jag äter och sen brukar jag äta en bar innaa träning. brukar även 2-5 dar i veckan mixa en shake med en apelsin, ett äpple, en banan och lite mjök blir hur gott som helst och dö nyttigt!

Inget illa menat men ta en titt på hur inlägget är skrivet innan du postar det. Det är ju nästan oläsligt. Maten låter nyttig.

Vincent Qvarfordt wrote:
    Beror på mängden frukt, men mixar du mjölk och 2 ägg har du mer näring och bättre balans mellan näringsämnena jämfört med fruktdrinken.

kokta ägg då förstås?

Eddie Vedder wrote:
    Inget illa menat men ta en titt på hur inlägget är skrivet innan du postar det. Det är ju nästan oläsligt. Maten låter nyttig.

aaa sry ska tänka på det nästa gång:emo-thumb

men mixar ni ägg själva eller har ni nåt bra tips på nån bra sportdrink med alltså frukt,ägg eller andra nyttigheter i?

Ok tack!

Pepz wrote:
    kokta ägg då förstås?

Inte nödvändigtvis, men är ju att rekommendera viss uppvärmning pga bakterier. Men jag har dragit i mig tusentals råa ägg förr om åren utan problem, många jag känner likaså. Risken finns, men känns inte överhängande.

Något sämre upptag på rått ägg har jag hört, men ej läst några siffror.
    Man är nästan säker på att det är försvinnande liten skillnad.

Vincent Qvarfordt wrote:
    Inte nödvändigtvis, men är ju att rekommendera viss uppvärmning pga bakterier. Men jag har dragit i mig tusentals råa ägg förr om åren utan problem, många jag känner likaså. Risken finns, men känns inte överhängande.

Något sämre upptag på rått ägg har jag hört, men ej läst några siffror.
    Man är nästan säker på att det är försvinnande liten skillnad.

lite lösryckt men visar ändå på att det är ganska mycket

Quote:
    In this study, it was shown that after ingestion of 25 g of raw egg protein, almost 50% is malabsorbed over 24 h. The higher digestibility of cooked egg protein presumably results from structural changes in the protein molecule induced by heating, thereby enabling the digestive enzymes to gain broader access to the peptide bonds

eddies fina artikel [http://traningslara.se/blogg/raa-agg-macho-coolt-och-smidigt-men-bra/]

Pepz wrote:
    lite lösryckt men visar ändå på att det är ganska mycket

eddies fina artikel [http://traningslara.se/blogg/raa-agg-macho-coolt-och-smidigt-men-bra/]

Där ser man, tackar

Viewing 15 posts - 16 through 30 (of 42 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.