Home › Forums › Deff och fettminskning › bränna fett
- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
6 april, 2010 at 13:51 #503434Anonym anvandareMember
Det är förändringen du går ner i vikt av. Om du drar ner på kaloriintaget, ökar uttaget eller kör en kombo av bägge så går du ner i vikt, hur fort beror på hur stor skillnaden är mot tidigare upplägg. Om du inte orkar räkna ut vad du äter så kan du väl uppskatta om du äter mindre än tidigare? Händer det inget så dra ner lite mer på maten(främst kolhydrater), kör lite mer intensiva kondispass….osv. Bara att mala på tills rutorna börjar synas:)
6 april, 2010 at 14:34 #503435Anonym anvandareMemberHur lång är du och hur mycket väger du? Lite lättare att hjälpa om du skriver lite mer information om dig själv. Sammanfattat: Ät mindre, dra ner på kolhydraterna, ät massa protein, ät inte godis o chips och sen kan du ta ett rött äpple om du blir sugen på söt saker. Drick vatten med citron om du blir törstig och drick grön mjölk istället för röd och inte jätte mycket.
6 april, 2010 at 14:37 #503436Anonym anvandareMemberBlackRetroBox wrote:Hur lång är du och hur mycket väger du? Lite lättare att hjälpa om du skriver lite mer information om dig själv. Sammanfattat: Ät mindre, dra ner på kolhydraterna, ät massa protein, ät inte godis o chips och sen kan du ta ett rött äpple om du blir sugen på söt saker. Drick vatten med citron om du blir törstig och drick grön mjölk istället för röd och inte jätte mycket.Av ren nyfikenhet.
Varför rött äpple och inte grönt eller gult?
Varför vatten med citron?
Varför inte röd mjölk?
6 april, 2010 at 14:40 #503437Anonym anvandareMemberIndec wrote:Av ren nyfikenhet.Varför rött äpple och inte grönt eller gult?
Varför vatten med citron?
Varför inte röd mjölk?
Visste att någon skulle fråga det xD
Mer naturligt socker i det röda äpplet om han är sugen på sötsaker
Vatten med citron är gott
Röd mjölk har mer fett i sigSen är ju det en smaksak vad han väljer. Han kan lika gärna ta ett rosa äpple eller kanel i vattnet, det bestämmer han väl själv
6 april, 2010 at 14:44 #503438Anonym anvandareMemberBlackRetroBox wrote:Visste att någon skulle fråga det xDMer naturligt socker i det röda äpplet om han är sugen på sötsaker
Vatten med citron är gott
Röd mjölk har mer fett i sigSen är ju det en smaksak vad han väljer. Han kan lika gärna ta ett rosa äpple eller kanel i vattnet, det bestämmer han väl själv
Precis min poäng.
Du var väldigt specifik med vad du rekommenderade, därför frågade jag.Vad spelar det för roll om han äter vad du kallar naturligt socker eller socker från ett äpple i samma mängd?
Jag tror skillnaden är minimal i sammanhanget.
Röd mjölk har mer fett, korrekt. Men då kan han lika gärna dricka det , fast i mindre mängder om han vill nå samma KCAL intag, inte sant?
6 april, 2010 at 16:15 #503439Anonym anvandareMemberBlackRetroBox wrote:Röd mjölk har mer fett i sigBeror på vilket mejeriföretag.
9 april, 2010 at 01:33 #503440Anonym anvandareMembertack blackretrobox för förklaringen!
9 april, 2010 at 09:43 #503441Anonym anvandareMemberralle12 wrote:tack blackretrobox för förklaringen!Men den var ju ologisk?
Läs king Grub’s deffguide nu istället.Skit i vilken färg äpplena har, om du ska ha citron i vattnet och vilken färg förpackningen är på din mjölk.
9 april, 2010 at 14:26 #503442Anonym anvandareMemberok nu blir jag förvirad?
9 april, 2010 at 15:16 #503443Anonym anvandareMemberralle12 wrote:ok nu blir jag förvirad?Sluta ta allas inlägg på 100% allvar. Och sluta oroa dig över petitesser. Det är knappast som att du befinner dig på ett forum med hög nivå av kunskaper så förhåll dig kritisk.
9 april, 2010 at 15:25 #503444Anonym anvandareMemberAlla är ju inte 100% här inte jag heller för den delen men jag tipsa bara vad som fungerar för mig. Om jag har 8-pack så måste jag ju veta hur man ”deffar” så sluta klaga.
9 april, 2010 at 15:47 #503445Anonym anvandareMemberBlackRetroBox wrote:Alla är ju inte 100% här inte jag heller för den delen men jag tipsa bara vad som fungerar för mig. Om jag har 8-pack så måste jag ju veta hur man ”deffar” så sluta klaga.Det måste du inte alls.
Det är helt individuellt du din metabolism ser ut. Min tjej har rutor och äter snabbmat och chips i princip dagligen.
Det säger alltså inget om dina kunskaper om dietande.
Därmed inte sagt att du inte kan något om det, det gör du säkert. Inte otroligt att du kan mer än jag också.
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.