Dags att deffa! Hjälp! (pic inside)

Home Forums Deff och fettminskning Dags att deffa! Hjälp! (pic inside)

• This topic is empty.
Viewing 10 posts - 16 through 25 (of 25 total)
  • Author
    Eddie Vedder wrote:
    ja väljer man att enbart deffa på kolhydrater tappar man till och med MER i vikt. För då ryker en del muskler också. :D

Ryker musklerna om man skippar kolhydraterna? Kan du utveckla det? Jag undrar själv hur det är :D

Isantol wrote:
    Ryker musklerna om man skippar kolhydraterna? Kan du utveckla det? Jag undrar själv hur det är :D

om du inte äter protein så försvinner ju protein från kroppen.. gymmar man så skriker kropen på protein efter, ger du inget så kan ju musklerna inte repareras

emmamw wrote:
    en gel prukdukt som heter FIT, de som jag vet har användigt det funkade det för
    [http://www.viktvakten.nu/emmaw/] titta mer här

Lär dig stava om du ska spamma hela forumet med din sida :emo-thumb

J.v.K wrote:
    Eddie, varför halvera mjölken? bara nyfiken :)

Eddie Vedder wrote:
    Ofattbart att du vill dricka så mycket av dina kcal, gillar du inte att äta?

Mer utrymme för mat

Flytande föda under deff är ett perverst slöseri med kalorier.

Gainern och mjölken skulle jag skippa helt och ersätta med god och mättande mat istället.

Jag har inga som helst problem med hunger, men undrar om det ärt nedbrytande i sig? Alltså bryter kroppen ner mer muskler när magen kurrar? Eller är de bara kcal som avgör?

Bitter wrote:
    Jag har inga som helst problem med hunger, men undrar om det ärt nedbrytande i sig? Alltså bryter kroppen ner mer muskler när magen kurrar? Eller är de bara kcal som avgör?

Nej, kroppen bryter inte ner muskler bara för att magen kurrar.

Det som avgör detta är kaloriintag, makrofördelning och huruvida du styrketränar under deff eller inte.

Allright, nu är jag igång. Varierar tonfisken med kycklingfile och broccolin me spenat, lagt till en lök också. Ska bli spännande att se va som händer me mig nu. Har styrketränat flitigt i ett år men aldrig brytt mig ett dugg om vad jag äter, blivit mycket pizza/kebab balleria kladdkaka å annat skräp.

Önskar dig lycka till! Keep us updated! Blir kul att se hur det går för dig :)

Allright tackar för alla tips å inlägg, har nu gjort en träningsdagbok också!

[http://forum.body.se/showthread.php?p=1016505#post1016505]

Viewing 10 posts - 16 through 25 (of 25 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.