Dassig fråga

Home Forums Deff och fettminskning Dassig fråga

• This topic is empty.
Viewing 9 posts - 1 through 9 (of 9 total)
  • Author

Ni som dricker kaffe innan morgonpromenaden………..

Blir inte ni jäklit skitnödiga efter ni har gått en stund ? ?

Jag blir i alla fall det, kaffet sätter igång min mage,
    jäklit jobbigt att man efter en halvtimme in i promenaden måste gå in någonstans och skita.

Skulle det bli annorlunda om jag tog koffein tabletter innan promenaden istället ?

Eller hur viktigt är det att ta lite kaffe/koffeintabletter innan man går, kan det lika väl kvitta?

hahah vaddå går du typ in i en buske o skiter eller? :D

nejnej, haha.

Jag går typ nere i centrum, och där e nära till många toaletter:)

Skippa kaffet helt? :D

Tjena!

Eftersom jag inte dricker kaffe så tar jag koffetabbar istället.
    Int f_n blir jag mer skitnödig av dom iaf.

Och tur är väl det för där jag går finns det inte ett dass på flera kilometer.
    Så antingen så får man springa utav bara h_lvete eller så tar man dassrullen med sig ut på promenaden ifall det skulle braka loss.
    Tror dock att man skulle få en del skumma blickar från folk som undrar varför i helvete man går omkring med en dassrulle i näven.

Micke

Hahaha, det här har upplevts många gånger. Panikskitnödig mitt under löppasset.:D

Det är den värsta balansgång som finns, dels vill man hem så fort man bara kan men ju fortare man springer desto större risk för en olycka.
    Sista biten blir att jogga som på krossat glas med en hållning som om man hade rakitis.:D

En period sprang jag faktiskt med toapapper i fickan utifall en olycka skulle inträffa mitt i skogan med typ 7-8km kvar innan jag är hemma. Det där har jag börjat hantera bättre med tiden dock och jag klarar mig alltid utan problem tills dess att jag kommer hem.

Micke.. – HAHA!

Eddie_Vedder – HAHA!

Eddie Vedder wrote:
    Sista biten blir att jogga som på krossat glas med en hållning som om man hade rakitis.:D

För er som inte vet vad rakitis är så är det en s.k. osteopeni, d.v.s. en defekt på benmassan. Rakitis kallas även Engelska sjukan och uppkommer vid D-vitaminbrist.

Såhär kan det se ut:

Betänk då att springa framåtlutad med benen i ungefär det läget för att undvika att skita på sig.:D

Viewing 9 posts - 1 through 9 (of 9 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.