Deff, fettminskning.

Home Forums Deff och fettminskning Deff, fettminskning.

• This topic is empty.
Viewing 3 posts - 1 through 3 (of 3 total)
  • Author

Hejsan, nu har jag tänkt börja ta min träning ordentligt! Man måste fråga för att få svar? Så..
    Vad är igentligen deff, det är väl att man går ner i fett? Som en diet?

Jag har tränat i ca 2år, men jag har inte direkt kört på riktigt, ingen deff, ingen kondition.
    Nu tycker jag att jag har blivit större och är beredd att ta träningen lite mer seriöst.
    Just nu tränar jag 6 dagar i veckan, alla dagar utom lördag, och jag har inte direkt kört efter något schema, så min fråga är om någon kunnig inom detta området skulle kunde hjälpa en kille i 18 års ålder genom att göra ett ordentligt schema, riktiga matvanor, tips på mat.
    Jag brukar värma upp innan träningen genom att springa 10 minuter på rullbanden, sen kör jag mitt träningspass, sen efter springer jag 30 minuter, intervaller.
    Jag vill prioritera bröst & mage.

Så kan någon göra ett träningsschema, och ge mig tips på mat under deff, även när jag inte ska ha deff.

Just nu har jag Whey-80 som kosttillskott, men det är snart slut, ge gärna tips på kosttillskott också.

Jag vill gå ner i fett, inte i muskler, ha ett lite mindre kalori intag.

Tack för all hjälp! Förlåt om jag är besvärlig! :)

Jag föreslår att du berättar för oss hur du generellt äter i dag och hur du själv tänker att du ska äta.
    Gör sedan ett tränings schema som du själv tror är bra och pasar dig.

Efter det så kan du få bra förslag och tips.

Viewing 3 posts - 1 through 3 (of 3 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.