Deff + Rage ?

Home Forums Deff och fettminskning Deff + Rage ?

• This topic is empty.
Viewing 11 posts - 1 through 11 (of 11 total)
  • Author

Mja, som rubriken lyder: Deff + rage ?
    Går dessa två ihop?
    Kanske är en dum fråga, men får någon konstig känsla av att det inte är någon bra ide :what:

Jag deffar nu, testade rage idag för första gången:) kändes finfint.

Den innehåller 0 kolhydrater, och cirka 90 kcl men det är inte mycket liksom.

Rage funkar bra under diet, då man kankse inte alltid är pigg och alert, då är rage en
    som kickar igång en :)

Karlssooooon wrote:
    Jag deffar nu, testade rage idag för första gången:) kändes finfint.

Den innehåller 0 kolhydrater, och cirka 90 kcl men det är inte mycket liksom.

Rage funkar bra under diet, då man kankse inte alltid är pigg och alert, då är rage en
    som kickar igång en :)

Precis den anledning jag funtar på att införskaffa mig en burk.
    Inne på 5e veckan nu å det mesta känns tyngre än vanligt, för att inte nämna att resultaten inte är vad jag hoppats på.
    Så en burk Rage kanske inte vore fel :emo-thumb

Jag har varit på diet nu i snart 4½ månad, och jag har tagit Kre-Alkalyn 30-60 minuter innan varje pass, tycker det funkat skitbra. Har knappt tappat styrkan på gymmet och jag har till och med ökat i en del övningar och gjort massa personbästa. Nu vet jag iofs inte om det berodde på användningen av Kre-Alkalyn, men ökningar och personbästa är ju alltid ökningar och personbästa ;)

Jag har också testat Muscletech`s Nano Vapor, men jag kände knappt någonting alls av den, kände mer av RAGE : )

Kan verkligen rekommendera Kre-Alkalyn !

Aha, jag skaffade MT’s Hydroxycut Hardcore, funkade tyvär inte alls.
    Ang. Kre-alkalyn, vad ger det för effekt et.c? är ej så insatt i det hela?

och förresten, har du någon erfarenhet av Truck(kan inte göra tyska U)?
    den verkar nästan lika intressant som Rage

Finns nog inte mycket negativt med att köra Rage under deff. Man kan behöva en extra kick när man ligger lågt i kcal-intag.

Finns lite trådar om Kre-Alkalyn på forumet, SÖK ! : )

Ne, jag har inte prövat Trûck, men den liknar väl Rage skulle jag tro !

Både Trück och Rage får jag positiv effekt av under diet.

bloodfist wrote:
    Fråga till lyftaskrot:

Hur lång är du? Vad väger du?

Hur ser ditt schema ut, jag funderar på samma sak, om jag ska använda Rage under deff, ska börja deffa om nån vecka

173cm, 76kg (tidigare 81kg).
    det lilla schema jag går efter är väl gymträning 4-5 gånger i veckan.
    Går c.a 1-2h varje dag på jobbet så någon cardio utövar jag inte alls.

Provade en god väns Rage här om dagen, fick ganska positiv effekt – Dock kände jag inte av dom där ’stickningarna’ som folk pratar om, kändes mest som jag tvättat mina kläder i för mkt tvättmedel, ungefär:p
    I övrigt så gav det en skön kick i träningen, och för att inte nämna att humöret steg ganska ordentligt också.

Men jag har nog bestämt mig för att pröva Truck istället, så min gode vän ska få smaka en skopa från den så vi kan gemföra vilken som är bäst för framtida inköp :emo-thumb

Ja, vad kan jag säga…
    Gått från att äta pizza/hamburgare/kebab, godis, läsk, chips et.c.
    Till att inte äta något onyttigt alls i stort sätt.

(notera att jag inte väger maten alls)

(06:15) Äter frukost, Ofta Yogurt, musli, blåbär

(12:00) Äter lunch, Ofta sallad, e.v någon färdiglagad rätt om jag har otur.

(17:00) Kommer hem, dricker protein(40g), käkar en banan – Går å tränar.

(19:00) Kommer hem, mer protein(40g), försöker hitta något att äta med iaf lite protein inehåll, dock ofta svårt:p.

E.v någon frukt senare på kvällen.

Som du ser har jag ingen vidare super-koll på hur jag äter, men jag känner ändå att jag inte äter kanske ens hälften av vad jag gjorde tidigare, och det har gett resultat så jag antar att jag inte gör allt helt fel iaf.

Viewing 11 posts - 1 through 11 (of 11 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.