Deffar, vad borde jag äta & hur ofta?

Home Forums Deff och fettminskning Deffar, vad borde jag äta & hur ofta?

• This topic is empty.
Viewing 5 posts - 1 through 5 (of 5 total)
  • Author

Jag har byggt muskler, gått upp flera kilo, var ganska smal innan men nu är jag faktiskt rätt ”stor”. vill gå ned en 6-7 kg inför sommaren.

Idag tränade jag, styrketräning och sprang bort 500 kalorier (enligt maskinen)

Idag åt jag följande:

1) 10.00 Paprika, lök, falukorv, keldas tomat o basilika sås.
    åt även lite när jag kom hem 4 timmar senare.

2)15.30 Paprika, lök, falukorv, keldas tomat o basilika sås.

3) 19.00 Två proteinrinkar efter träning

4) 21.00 Potatismos med hamburgerkött (kändes jävligt onödigt -hemlagad, om det gör skillnad)

Nu har jag ångest, kan inte riktigt lägga upp ett matschema, vetg någon en sida eller så där man kan få hjälp?

Kan någon tipsa mig hur jag bör äta, vad jag borde tänka på? och vad det är för fel med min kost just nu. För jag vill ju gå ner i vikt, alltså göra av med mer energi än jag får.

BarbariskaP wrote:
    Jag har byggt muskler, gått upp flera kilo, var ganska smal innan men nu är jag faktiskt rätt ”stor”. vill gå ned en 6-7 kg inför sommaren.

Idag tränade jag, styrketräning och sprang bort 500 kalorier (enligt maskinen)

Idag åt jag följande:

1) 10.00 Paprika, lök, falukorv, keldas tomat o basilika sås.
    åt även lite när jag kom hem 4 timmar senare.

2)15.30 Paprika, lök, falukorv, keldas tomat o basilika sås.

3) 19.00 Två proteinrinkar efter träning

4) 21.00 Potatismos med hamburgerkött (kändes jävligt onödigt -hemlagad, om det gör skillnad)

Nu har jag ångest, kan inte riktigt lägga upp ett matschema, vetg någon en sida eller så där man kan få hjälp?

Kan någon tipsa mig hur jag bör äta, vad jag borde tänka på? och vad det är för fel med min kost just nu. För jag vill ju gå ner i vikt, alltså göra av med mer energi än jag får.

Kolla in Den Termogena Dieten som finns under artiklar.

Där går det undan, kan jag lova.

Jon Larsson wrote:
    Kolla in Den Termogena Dieten som finns under artiklar.

Där går det undan, kan jag lova.

Vart finner jag artiklar då?:S
    ttack btw

[http://forum.body.se/showthread.php?t=5414]

Viewing 5 posts - 1 through 5 (of 5 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.