Home › Forums › Deff och fettminskning › Deffen börjar att spåra ut…
- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
6 april, 2009 at 09:35 #658796Anonym anvandareMember
ha lite karaktär för fan! Bara att ge fan i att äta det så försvinner tillslut sötsuget. Ha en ätarmåltid en gång i veckan/varannan vecka så stillar det suget.
6 april, 2009 at 11:09 #658797Anonym anvandareMemberPeter_Eriksson wrote:drick en halvliter vatten varje gång du blir sugen på något.Det funkar ! Är inne på att sluta röka efter 13 år och vatten funkar utmärkt som avvänjnings metod ! Det kostar mer energi än det ger att bli av med och det ökar förbränningen så there isn’t anything better !
:emo-thumb6 april, 2009 at 14:17 #658798Anonym anvandareMemberOm man inte har disciplin nog att inte äta godis… Hur f-n har man disciplin nog att gå upp när klockan ringer på måndagsmorgonen?
Jag är långt ifrån en disciplinerad person, men t o m jag klarar att deffa. Förstår inte hur detta kan vara ett så stort problem för många.
6 april, 2009 at 14:36 #658799Anonym anvandareMemberhenkebenke wrote:Om man inte har disciplin nog att inte äta godis… Hur f-n har man disciplin nog att gå upp när klockan ringer på måndagsmorgonen?Jag är långt ifrån en disciplinerad person, men t o m jag klarar att deffa. Förstår inte hur detta kan vara ett så stort problem för många.
Du förstår väl antagligen inte hur alkoholism och drogberoende är ett problem heller, eller?
6 april, 2009 at 15:09 #658800Anonym anvandareMemberKreh wrote:Du förstår väl antagligen inte hur alkoholism och drogberoende är ett problem heller, eller?Du har en poäng.
Kanske inte det intelligentaste jag någonsin skrivit. V g stryk det från protokollet. :ph34r:
6 april, 2009 at 23:04 #658801Anonym anvandareMemberOli wrote:1) Käka gröt
Fortfarande sugen?
2) Borsta tänderna
Fortfarande sugen?
3) Drick så mycket vatten du bara kan
Fortfarande sugen?
4) Börja om på 1!Jag fuskar också på min diet men jag tillåter mig att göra det eftersom att jag gör det på helgerna och mitt underskott på vardagarna blir tillräckligt stor för att jag ändå ska gå ner så jag tycker inte det är ”så” farligt. Men jag bör nog också ta mig i kragen.
Att käka gröt hjälper väl för fan inte mot sötsug.
Kött och grönsaker, eller ännu bättre ge fan i att omge dig med skräpmat.
7 april, 2009 at 13:19 #658802Anonym anvandareMemberGrandmaster wrote:Att käka gröt hjälper väl för fan inte mot sötsug.Kött och grönsaker, eller ännu bättre ge fan i att omge dig med skräpmat.
Nä men det hjälper mot grötsug :p
9 april, 2009 at 00:57 #658803Anonym anvandareMemberGrandmaster wrote:Att käka gröt hjälper väl för fan inte mot sötsug..
Kanske inte för dig :emo-thumb
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.