Deffen börjar att spåra ut…

Home Forums Deff och fettminskning Deffen börjar att spåra ut…

• This topic is empty.
Viewing 8 posts - 16 through 23 (of 23 total)
  • Author

ha lite karaktär för fan! Bara att ge fan i att äta det så försvinner tillslut sötsuget. Ha en ätarmåltid en gång i veckan/varannan vecka så stillar det suget.

Peter_Eriksson wrote:
    drick en halvliter vatten varje gång du blir sugen på något.

Det funkar ! Är inne på att sluta röka efter 13 år och vatten funkar utmärkt som avvänjnings metod ! Det kostar mer energi än det ger att bli av med och det ökar förbränningen så there isn’t anything better !
    :emo-thumb

Om man inte har disciplin nog att inte äta godis… Hur f-n har man disciplin nog att gå upp när klockan ringer på måndagsmorgonen?

Jag är långt ifrån en disciplinerad person, men t o m jag klarar att deffa. Förstår inte hur detta kan vara ett så stort problem för många.

henkebenke wrote:
    Om man inte har disciplin nog att inte äta godis… Hur f-n har man disciplin nog att gå upp när klockan ringer på måndagsmorgonen?

Jag är långt ifrån en disciplinerad person, men t o m jag klarar att deffa. Förstår inte hur detta kan vara ett så stort problem för många.

Du förstår väl antagligen inte hur alkoholism och drogberoende är ett problem heller, eller?

Kreh wrote:
    Du förstår väl antagligen inte hur alkoholism och drogberoende är ett problem heller, eller?

Du har en poäng.

Kanske inte det intelligentaste jag någonsin skrivit. V g stryk det från protokollet. :ph34r:

Oli wrote:
    1) Käka gröt
    Fortfarande sugen?
    2) Borsta tänderna
    Fortfarande sugen?
    3) Drick så mycket vatten du bara kan
    Fortfarande sugen?
    4) Börja om på 1!

Jag fuskar också på min diet men jag tillåter mig att göra det eftersom att jag gör det på helgerna och mitt underskott på vardagarna blir tillräckligt stor för att jag ändå ska gå ner så jag tycker inte det är ”så” farligt. Men jag bör nog också ta mig i kragen.

Att käka gröt hjälper väl för fan inte mot sötsug.

Kött och grönsaker, eller ännu bättre ge fan i att omge dig med skräpmat.

Grandmaster wrote:

Kött och grönsaker, eller ännu bättre ge fan i att omge dig med skräpmat.

Nä men det hjälper mot grötsug :p

Grandmaster wrote:

.

Kanske inte för dig :emo-thumb

Viewing 8 posts - 16 through 23 (of 23 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.