desperat snabbdeff

Home Forums Deff och fettminskning desperat snabbdeff

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 1 through 15 (of 16 total)
  • Author

Hej jag vill attt mina magrutor ska synas lite mer vid ett speciellt tillfälle i övermorgon. Har alltså bara en dag på mig kan man deffa lite på en dag och hur gör man ?

Tacksam för svar

jag är säker på att de inte går.och omn det går kommer du förlora mkt muskelmassa.

Baldrik wrote:
    Hej jag vill attt mina magrutor ska synas lite mer vid ett speciellt tillfälle i övermorgon. Har alltså bara en dag på mig kan man deffa lite på en dag och hur gör man ?

Tacksam för svar

;)

Min pappa föreslår att du ska dricka yes,, för de tar bort allt fett.. :D De tycket jag va skit roligt !!! :D :D

VeronicaSöderman wrote:
    Min pappa föreslår att du ska dricka yes,, för de tar bort allt fett.. De tycket jag va skit roligt !!! :D

:P :| :frust:

Det ENDA du skulle kunna göra är att vätsketömma. Och då är förutsättingen att du är hård i dagsläget.

liddell wrote:
    jag är säker på att de inte går.och omn det går kommer du förlora mkt muskelmassa.

man inner inte tappa muskelmassa/fettmassa på ett dygn, annars så hade jag inte varit på diet under 12 v..

Som dom andra skriver enda man kan göra är att tömma sig på vättska, men är du inte ”i form” så märks ingen större skillnad

liddell wrote:

Kan du utveckla det där litegrann tack. Hur skulle man kunna tappa mycket muskelmassa på ett drygt dygn?:frust:

Givetvis kommer inte märkbar muskelförlust ske, kataboliseringen kommer översiga anabolismen, självklart, men ett dygn kommer inte göra ett någon skada överhuvudtaget.

liddell wrote:

:D

Baldrik wrote:

Tacksam för svar

Jag måste bara få veta, vad är det för speciellt tillfälle?:D

Annars e det ju som de andra sagt, försök bli av med vatten. E du dock långt ifrån ”i-form” är det nog bara att glömma det

hur gick ”deffen” då? är han iform idag tro???:p

okej de är nollning på bolandsgymnasiet i uppsal å vi måste gå runt i speedos XD
    men alltså ja är ganska tränad, dock också ganska smal så har ju rutor å behöver ju inte tappa fett utan då är det bara att skippa vätskan som gäller?? kommer inte resten av kroppen se konstig ut då föresten?

Baldrik wrote:
    okej de är nollning på bolandsgymnasiet i uppsal å vi måste gå runt i speedos XD
    men alltså ja är ganska tränad, dock också ganska smal så har ju rutor å behöver ju inte tappa fett utan då är det bara att skippa vätskan som gäller?? kommer inte resten av kroppen se konstig ut då föresten?

Tömmer sig på vättska gör man före tävling för att få fram all synbara muskler maximalt. men då har dom flesta varit på diet under 10-20 veckor före det och är redan före tömningen hårda!

Mitt tipps: släng på dig kallingarna och skit i att bry dig om en ”deff” på ett dygn..kommer inte synas något märkbart endå!
    Flickorna kanske slänger ett öga på dig endå ;)

liddell wrote:

Haha!:D -1

Quote:
    Hej jag vill attt mina magrutor ska synas

Quote:
    smal så har ju rutor å behöver ju inte tappa fett

Baldrik: Hur ska vi ha det?

Viewing 15 posts - 1 through 15 (of 16 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.