En fråga om ämnesomsättningen

Home Forums Deff och fettminskning En fråga om ämnesomsättningen

• This topic is empty.
Viewing 2 posts - 16 through 17 (of 17 total)
  • Author
    Eddie Vedder wrote:
    Ja det är ganska häpnadsväckande hur vissa individers kroppar reagerar på x jämfört med andras. Jag är glad för din skull att du mår bättre nu i alla fall. Många har LCHF att tacka för återvunnen hälsa och pånyttfött välbefinnande.:up:

Japps. Tackar!

Quote:
    I övrigt vet jag ju att du haft bekymmer med sköldkörteln. Var det före eller efter denna bantning som du pratar om? För det är ju trots allt skillnad på individer med defekt sköldkörtelfunktion och friska individer också.

Det är möjligt, det finns väl anorektiker (vilket förvisso är bra mycket mer extremt, men ändå) som aldrig får helt återställd hormonbalans?

Sedan gjorde väl 150% skola, 75% arbete + träning 3-4 dagar i veckan i över ett år säkert också sitt. :-)

Lite uppföljning på denna tråden.

Jag tog en pausvecka från deffen där jag åt som jag brukade göra innan jag började dieten.
    Det resulterade i att vågen gick från 80,7 kg till 82,5 kg. (mest vätska skulle jag tro)

Nu har jag snart deffat i 10 dagar igen och vågen har gått ner enda till 78,9 kg.

Med facit i hand är jag mycket glad att jag tog en paus. Om man nu ska lita blint på vågen…

Viewing 2 posts - 16 through 17 (of 17 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.