Ett Mirakel????

Home Forums Deff och fettminskning Ett Mirakel????

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 1 through 15 (of 22 total)
  • Author
    Mr tony wrote:
    Finns det ingen produkt som hjälper till att gå ner i fett vikt, nått som verkligen funkar , inge skit som ALA från gymgrossisten eller sånt.

Klart det gör! Inget mirakel kanske men något som funkar + som kanske även Kan hjälpa mot ditt andra problem! Send me a PM!

ZONE

Stackers?

Robert Lilja wrote:
    Det finns efedrinfria stackers. Samt så verkar man ha släppt väldigt mycket på förbudet mot efedrin nu.

Vad jag har hört så har man höjt gränsvärdet för efedrin samt att idrottare inte längre behöver visa upp ett läkarintyg vid bruk av hostmedicin innehållande efedrin. Någon här på forumet kanske kan bekräfta eller dementera detta?

Mvh
    Robert Lilja

Är inte helt insatt på detta ämnet men vet att de släppte förbudet på ephedrine i USA för ett tag sen. Vet inte om de ändrade doseringen eller ingredienserna…

Mr tony wrote:
    Efedrin är skit, det är verkligen inget att ha, sliter bara på hjärtat.

Sa inte att du skulle käka efedrin, S.T.A.C.K.E.R.S = Inte efedrin.

JessicaR wrote:
    Är inte helt insatt på detta ämnet men vet att de släppte förbudet på ephedrine i USA för ett tag sen. Vet inte om de ändrade doseringen eller ingredienserna…

Var har du hört att de släppt ephedra fritt i USA??????????????????????????????????????????

ZONE

Tror ej det stämmer.

Vet dock att flera företag i branchen har gått ihop för att lämna in en stämning & kräva att Efedran ska släppas då inga farliga biverkningar hos friska individer vid de doser som står på burkarna kunnat bevisats…

Peace!
    ZONE

Tack Zone! Köpte en burk Stackers 8 men jag blir helt konstig några timmar efter, näst intill bakfull :D

Robert Lilja wrote:
    Vad innehåller den exakt? ;)

Mvh
    Robert Lilja

Vet inte riktigt vad stacke 8 innehåller.
    Men under min förra diet så provade min syster Synerlin med ephedra i. (De var lagliga då) Jag åt då sex st om dagen så jag gav henne 1 (en)

Hon låg i soffan hela dagen och skakade och mådde piss.
    Jag personligen har aldrig känt några biverkningar av ephedrarodukter. =)

Robert Lilja wrote:
    Vad innehåller den exakt? ;)

Mvh
    Robert Lilja

Ingen aning just nu, fanns en sida som hette stackers.se och det var där jag beställde det. Har hört att fler folk har samma problem med de ”nya” produkterna. Förut testade jag de gamla produkterna och då var det inte samma problem. Då blev man pigg och hade mer energi samt mindre matlust som är bra mot bantning, kanske inte att rekommendera under deff då man endå måste äta :whistle:

Jag åt efedrin för några år sedan och hade migrän i 2 veckor! Dessutom hade jag sjuka sömnsvårigheter och hjärtklappning. Skulle definitivt inte rekomendera det till någon som har problem med migrän eller sömnen….

Sorry Mr Tony, mena inte att va dryg !

Mr tony wrote:
    Jag sa aldrig att du sa att jag skulle käka efedrin, vart fan fick du det ifrån, jag sa bara att efedrin är en värdelös produkt.

Det är det ju iofs inte. Man tappar hungern samt får mkt mer energi att röra sig. Nu är det olagligt så det finns ingen anledning att diskutera det längre.

Jag tycker att det är ett j-a FÖRMYNDERI att produkter med Epedra förbjuds i flera länder! Pure BULLSHIT! En otroligt potent fatburner med väldigt lite biverkningar om den används rätt! En kombination av okunnig media hysteri skapad av personer med ekonomiska intressen i att denna produkt försvinner från marknadensom som gett den dåligt rykte.

ZONE

Kan väl kanske vara så att efedrin eller liknande produkter funkar olika bra på olika personer..Så att säga att det ena eller andra är skit är väl kanske lite fel.. Funkar utmärkt på mig! Känner mig pigg mer energi och ingen konstig baksmälla:whistle:

Viewing 15 posts - 1 through 15 (of 22 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.