Home › Forums › Deff och fettminskning › Ett Mirakel????
är det någon som provat den där fettförbrännaren som dom gör reklam för i slitz?! verkar ju bra iallafall.
Någon som testat magic sauna från Tv-shop? Man ser ju på bilderna att dom blir smalare på bara någon vecka :whistle:
:)
Men är inte stackars utan efedrin värdelösa? Kan man inte lika handla CLA från närmsta hälsokost då?
Mvh
Robert Lilja
Det är släppt nu såvitt jag vet och det dyker upp nya produkter med det hela tiden over there..
Håller med zone :up: minns tiden man tog stacker 2 så mycke synlighet man fick i musklerna och energi, läser man på baksidan av produkten så varnade de faktiskt där för bieffekter sen att folk inte läser bak på produkterna det är en annan femma hmm,bieffekter jag fick var munntorrhet det jag gjorde var att dricka så mycke vatten som möjligt,stirrig då brukade jag ut och gå en runda sen var det över,hunger fick jag också och då åt jag ett helt berg hahaha:p, bra produkt som de borde ta tillbaka.
Seriöst?
Fan, då ska jag lätt köpa en magic sauna! Måste vänta tills nästa månad dock eftersom jag spenderade dom sista pengarna på ett Abtronicbälte
BODY är tidningen för dig som vill träna lite hårdare, lite bättre och lite mer seriöst.
Vi lär dig hur du snabbt och effektivt kan skaffa dig din drömfysik och behålla den.
Varje månad i BODY