Home › Forums › Deff och fettminskning › Få bort underhuds fett!
- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
11 december, 2008 at 21:13 #66820Anonym anvandareMember11 december, 2008 at 21:13 #472057Anonym anvandareMember
Tjena alla!
ja har kollat journaler, googlat o.s.v.
men hittar inte riktigt något som jag letar efter,Först så funderade jag på att deffa, men ja kom på att de måste vara ganska dumt eftersom jag inte har så mycket muskler.. och vill inte gå ner i muskler!
iaf! jag har fått rätt mycket fett vid låren och nedre mage, och jag tänkte fixa upp det lite!
Men frågan är hur? jag vet faktis inte mycket om att bränna fett…
Jag är nog bäst på att gå upp i vikt
Men iaf ! Ge mig tips på vad ja ska göra för att få bort onödigt fett.
Innan låg jag på ett enormt överskott , men det har jag skärt ner på och jag äter normal mycket för min vikt. som för tillfället är 90 kg.. det vill jag skära ner på! Och ang det med maten, jag får ju inte bort fett av att bara göra de?
så här ligger de till..
mitt tränings schema!
Mån: Bröst & Axlar
Tis: Rygg & Biceps
Ons:vila
Tors: Rygg
Fredag: BenOm ni undrar varför jag kör Rygg 2 ggr i veckan så kan jag tala om för er att den muskelgruppen prioriteras för tillfället
förresten jag är 180 cm lång!
Så snälla kan ni ge mig några tips för att få bort skiten!
// Simåån
11 december, 2008 at 23:28 #472058Anonym anvandareMemberFör det första, om du kör rygg 2 ggr i veckan (vilket jag tycker är onödigt då du säger att du inte har så mkt muskler..och bör istället bygga upp en jämn grund) så är ett tips…kör roddövningar ena dagen (tjocklek) och chins å latsdrag andra dagen (vidd).
Vill du gå ner i vikt så är det kaloriunderskott som gäller. Dagsbehovet minus 500 kcal ELLER ligg på dagsbehovet kör förbränning ca 500 kcal om dagen. En blandning av de båda är att föredra.
Man kan inte punktförbränna underhudsfett, utan den förbränns jämt över kroppen. Sen har ju generna något att säga till om också… Då många kanske går ner runt mage först…eller ansikte (som jag).
16 december, 2008 at 20:11 #472059Anonym anvandareMemberLa märke till att du inte har triceps med på ditt schema, hur kommer det sig O,o?
17 december, 2008 at 14:35 #472060Anonym anvandareMember[http://forum.body.se/showthread.php?t=22347]
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.