Home › Forums › Deff och fettminskning › Få bort underhudsfett.
- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
29 maj, 2009 at 18:07 #641125Anonym anvandareMembernutz wrote:Nej, han är INTE grov på 60 kg, ens om 5 BF%.
Man måste inte vara grov för att varken deffa eller se bra ut.
30 maj, 2009 at 10:13 #641126Anonym anvandareMembernible wrote:Nöjd?Ingen av dem påstår att han inte skulle kunna deffa. Som jag uppfattar det undrar de sig om behovet för en deff finns.
30 maj, 2009 at 10:21 #641127Anonym anvandareMembernorbit wrote:Ingen av dem påstår att han inte skulle kunna deffa. Som jag uppfattar det undrar de sig om behovet för en deff finns.Då frågar jag hur någon kan ens påstå att inte behovet för en deff kan finnas utan att ens sett några bilder?
30 maj, 2009 at 13:34 #641128Anonym anvandareMemberMen du fattar väl själv. Jag säger väl såhär då: 60 kg på 175 cm ser förjävligt ut, det är snarare normalvikt för en ganska spetig tjej. Skaffa lite muskler och former så kommer brudarna bli oförskämda på vardaglig basis.
Förutsatt att du inte vill bli än mer ranglig.
30 maj, 2009 at 14:09 #641129Anonym anvandareMemberJag har saxat några tips ifrån Nina Lätt´s hemsida:
Quote:Glöm bantandet om du inte är överviktig. Är du lite sladdrig på magen så satsa på muskelbyggning och fastheten kommer att komma med tiden. Bantande gör dig bara klen och lös i hullet.Quote:Bulka eller Deffa?
Många killar och tjejer som kanske inte har speciellt mycket muskler är brydda över lite fett på magen och vill helst av allt gå ner i fett. Jag tycker inte att man skall ge sig på att gå ner i fett förrän man har byggt upp en stadig grund. Ju mer muskler du har desto högre förbränning får du. Om en kille irriterar sig över lite mage så kan detta hjälpas upp genom att bygga bröstmuskler, axlar, & rygg och plötsligt ser allt annorlunda ut. Tjejer vill ofta gå ner över rumpa och höfter, men jag rekommenderar att först se till att axlar, armar och vader är hyfsat muskulösa innan man börjar deffa ner sig.30 maj, 2009 at 17:42 #641130Anonym anvandareMemberHej jag är en kille på 21 år. jag är ca 173 och väger ca 74 kg.. jag har lite underhudsfett så det ser ut som att jag har en dubbel haka typ.. skit fult ! finns det något jag kan göra för att ta bort sånt ?
jag tränar inte på gym utan jag är ute och motionerar ganska ofta ..30 maj, 2009 at 17:56 #641131Anonym anvandareMemberspinaround wrote:Hur stor är skillnaden mellan fett och muskler viktmässigt? Jag vet att muskler väger mer, men hur mycket?Muskler har en densitet på ~1,07 gram per kubikcentimeter.
Fett har en densitet på¨~0,9 gram per kubikcentimeter.31 maj, 2009 at 09:16 #641132Anonym anvandareMemberkushtrim_uka wrote:Hej jag är en kille på 21 år. jag är ca 173 och väger ca 74 kg.. jag har lite underhudsfett så det ser ut som att jag har en dubbel haka typ.. skit fult ! finns det något jag kan göra för att ta bort sånt ?
jag tränar inte på gym utan jag är ute och motionerar ganska ofta ..Räcker det inte med tråden du startade?
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.