fettet sätter sig på ansiktet?

Home Forums Deff och fettminskning fettet sätter sig på ansiktet?

• This topic is empty.
Viewing 7 posts - 1 through 7 (of 7 total)
  • Author

haha ja det är något konstig här me mig när jag går upp ca 5-8 kg i fett så går jag typ upp allt i ansiktet:S

Det sätter sig inte så mycket på kroppen lite i midjan osv bara men mycket i ansiktet?
    är det normalt att det sätter sig på ansiktet så överdrivet mycket?

Vet att vissa har svårt och få bort fett typ från låren , nedre delen av ryggen, osv men ansiktet? tycker att det är rätt konstigt?

Kan vara mycket vätska också. Vissa personer har en tendens att bli rätt mullig i ansiktet vid kaloriöverskott då det medför vätska, har jag för mig.

Jag kan se lite olika ut i ansiktet från dag till dag men det beror nog mest på vätska. Det är säkert bara jag som ser skillnad också.

Men du lägger väl inte på dig 5-8kg fett i fejjan hoppas jag?!? Det måste ju se helt sjukt ut?! :yikes:

Gitarristen wrote:
    Jag kan se lite olika ut i ansiktet från dag till dag men det beror nog mest på vätska. Det är säkert bara jag som ser skillnad också.

Men du lägger väl inte på dig 5-8kg fett i fejjan hoppas jag?!? Det måste ju se helt sjukt ut?! :yikes:

precis vad jag tänkte, 7 kg fett i ansiktet är ganska rejäla mängder

haha jag vet inte om allt sätter sig på ansiktet men du vet om du går upp i vikt kanske någon säger du har fått en större mage eller så men när det gäller mig är det ansikte haha:D

5-8 i ansiktet lät faktiskt överdrivet.

Viewing 7 posts - 1 through 7 (of 7 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.