- This topic is empty.
Viewing 8 posts - 1 through 8 (of 8 total)
Viewing 8 posts - 1 through 8 (of 8 total)
- You must be logged in to reply to this topic.
Home › Forums › Deff och fettminskning › Förkylning
Tja!
Har varit förkyld och haft lite huvudvärk nu 2 dagar under min deff. Det kom helt plötsligt!
Jag har inte gått på diet under de dagarna utan kaloribalans och mkt protein samt lite mer kolhydrater än i deffen för att behålla muskler. Har inte heller gått till gymmet under denna tid.
Men vad gör man om man blir förkyld under deff? ska man gymma? fortsätta gå på diet? skulle uppskatta om ni svarade!
Sorry om det redan finns en tråd om detta men känns som ja va tvungen att berätta just min situation.
Tack på förhand
Stanna på kaloribalans, stanna hem tills du inte har feber och känner dig pigg nog att släpa dig ner till gymmet och fortsätt sedan med deffen.
tack för svaret!
börjar känna mig bättre faktist så ska försöka fortsätta med deffen imorgon
Skit i deffen o ät mer så du blir frisk. du kan alltid ta igen det efter. Är ingen läkare men nånting säger mig att kroppen behöver energi för att läka
börjar känna mig bättre faktist så ska försöka fortsätta med deffen imorgon
Var inte för snabb bara, då jag tror det gör mer skada än vad du för ut av det. Vad du kan göra utöver att ta temp är att kolla din vilopuls, om du nu har koll på vad den brukar vara när du är frisk, är den högre än vanligt borde du nog ta det lugnt ett tag till tills du ser att den är normal igen.
aalrighty håller med fullständigt! ska ta det lungt de här dagarna till jag verkligen känner mig återställd.
Men tack för hjälpen!
Men tack för hjälpen!
+1
Är sjuk själv och har dunkat pankakor idag
Mår redan bättre :emo-thumb
BODY är tidningen för dig som vill träna lite hårdare, lite bättre och lite mer seriöst.
Vi lär dig hur du snabbt och effektivt kan skaffa dig din drömfysik och behålla den.
Varje månad i BODY