Första deff/kostschema

Home Forums Deff och fettminskning Första deff/kostschema

• This topic is empty.
Viewing 6 posts - 1 through 6 (of 6 total)
  • Author

Jag skulle behöva lite råd angående deff nu när jag snart ska lägga mig i min första någonsin.

Jag styrketränar ca 4 gånger i veckan, samt under deff så lägger jag till cardio 2 timmar i veckan? Går det bra, och samtidigt ha ett relatvit lågt kolhydratsintag?

Måltider:
    Frukost: Havregrynsgröt
    Mellanmål: Proteinshake, frukt, kvarg?
    Lunch: Tonfisksallad
    Middag: Kycklingsallad eller kyckling(annat proteinrikt) och ris?
    Kvällsmål: Kvarg, 2 ägg.

Ska jag efter träning sluka i mig en gainer, eller hur bör jag göra? Jag kommer också använda mig utav Rage, samt omega 3.

Hoppas att jag kan få lite feedback på det här, och fråga gärna mer om det behövs.. vet inte om jag har fått med allt?

Läs det här om du redan inte har läst det. [http://forum.body.se/showthread.php?t=22347]
    Du måste skriva först hur mycket du väger,längd och då kan vi försöka hjälpa dig.Du ska ligga på kcal-underskott.När jag deffade käkade jag ca 4g protein,2g kolhydrater och 1g fett per ett kg kropps vikt

Om du har bråttom och vill slippa vara hungrig, så rekommenderar jag att du kikar in under avdelningen ”Artiklar” och letar upp en artikel som heter ”Den Termogena Dieten”.

Rekommenderas starkt. :)

Celox wrote:
    Läs det här om du redan inte har läst det. [http://forum.body.se/showthread.php?t=22347]
    Du måste skriva först hur mycket du väger,längd och då kan vi försöka hjälpa dig.Du ska ligga på kcal-underskott.När jag deffade käkade jag ca 4g protein,2g kolhydrater och 1g fett per ett kg kropps vikt

Jag är 1.78 och väger ca 82 kg. Tack för svaret! :)

Jon Larsson wrote:
    Om du har bråttom och vill slippa vara hungrig, så rekommenderar jag att du kikar in under avdelningen ”Artiklar” och letar upp en artikel som heter ”Den Termogena Dieten”.

Rekommenderas starkt. :)

Okej, jag ska läsa den! Tacksam för svaret!

Viewing 6 posts - 1 through 6 (of 6 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.