gå ner 5 kilo behöver verkligen hjälp!!

Home Forums Deff och fettminskning gå ner 5 kilo behöver verkligen hjälp!!

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 1 through 15 (of 38 total)
  • Author

Har fram och tillbaka försökt olika metoder, skrivit inlägg och frågat massor men nu är jag där igen på ruta ett!! Sommaren närmar sig och jag har inte gått ner trots att jag kämpar. Någon där ute som kan se felet jag gör. lyckades gå ner 1 kilo men det är tillbax varför vet jag inte.

Frukost
    tonfisk(vatten) gurka + äppler
    lunch kyckling/kött 250g + broccoli+ äppler
    mellanmål äppler eller päron’
    middag tonfisk + äpple

det är det jag äter men inget händer går ca 7 km om dagen dricker te, vatten och ibland suketter till te. har ett väldigt aktivit jobb där jag rör mig konstant. Varför händer inget?? har även inskaffat chilliburn gått på det 4 dagar men mår skit, illamående upvälld. Så det slutar jag med. Snälla behöver verkligen råd å vad jag gör för fel. Vill inget annat än att gå ner 5 kilo innan det blir varmt, vill ha en bra sommar.
    HJÄLP:(

malawiglenn wrote:
    ät lite mer fett, det där ser ut att innehålla MAX 10gram..

byt ut promenad mot en snabb med intensiv springtur istället, börja stryketräna lite etc.

ok med tanke på att jag äter så lite fett så vissa dagar har ty ätit ett par stycken extra äpple. kan frukten göra att jag går upp, trots att jag typ äter lite mat resten äpple under dagen?. fett gör bara att jag går upp har försöt tidigare

mee8 wrote:
    ok med tanke på att jag äter så lite fett så vissa dagar har ty ätit ett par stycken extra äpple. kan frukten göra att jag går upp, trots att jag typ äter lite mat resten äpple under dagen?. fett gör bara att jag går upp har försöt tidigare

för att inte höja mitt insulin shotar jag vinäger

malawiglenn wrote:
    du verkar svälta dig själv, det är ingen hit.

Ät mer fett, iaf 30-40gram per dag.

äter du en hel tonfiskburk i stöten? Intag multivitamin-mineral tillskott och några omega3 kaplsar.

hitta produktivare sätt att öka förbränningen än promenader

ja jag äter en hel tonfisksburk, omega 3 ger mig blåmärken o ökad blödning. ska börja styrketräna å morgonen o promenera innan frukost.
    Det är vält inte svält jag äter ca 1500kalorier om dagen

J.v.K wrote:
    längd/vikt?

173 56kilo

J.v.K wrote:
    längd/vikt?

vet att jag är smal men har alltidd vägt 50 o mår som bäst då det är min normala vikt för min kropp.

malawiglenn wrote:
    smal och vill gå ner mer? du borde pyssla med lite seriös stryketräning och lägga till några kilo muskler istället :)

mm men jag vill ner till min slanka kropp men lyckas inte hur jag än försöker:(

malawiglenn wrote:
    har du verkligen gått ner 9kg sedan slutet av februari?

va?

malawiglenn wrote:
    :(

du ser nog dock bättre ut med 56kg än 50kg med samma mängd muskler ;)

Tack för att du förösker få mig att acceptera min vikt men jag vill ner i vikt ,, till min ursprungsvikt Jag hatar min vikt nu, jag vantrivs mad mig själv, inga kläder sitter bra känner mig klumpig o min omgivning drabbas av mitt dåliga humör o beteende. Så nu måste jag göra något innan sommaren

vågade inte skriva min riktiga vikt då ingen tar en på allvar

mee8 wrote:
    för att inte höja mitt insulin shotar jag vinäger

Vad är det för påhitt?

malawiglenn wrote:
    du måste förstå att du är redan underviktig, att gå ner 5kg till i fett kommer bli svårt.

ja men jag vill göra allt som krävs för att få bort mina höfter o min mage o komma in i mina kläder. Men inte genom att svälta mig alldrig, jag har alltid vägt 50 o vill tillbax dit men kan nöja mig i början om jag får bort 2kilo

Eddie Vedder wrote:
    Vad är det för påhitt?

det ska ju sänka sockret o hört att man går ner av äppelvinäger

mee8 wrote:
    det ska ju sänka sockret o hört att man går ner av äppelvinäger

Magsäckstömningen saktas ner. Mer än så är det inte.

Viewing 15 posts - 1 through 15 (of 38 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.