Genetiska Fett inlagringar!

Home Forums Deff och fettminskning Genetiska Fett inlagringar!

• This topic is empty.
Viewing 7 posts - 1 through 7 (of 7 total)
  • Author

tjatja.

jag har planerat att ha en deff om ca ett halvår, ja vet att det är ganska länge kvar tills dess men ja vill vara väl förberedd.

Jag har ganska bra kunskaper av hur man deffar, men det är en sak jag har funderat på som jag har diskuterat med många.

Jag som exempel. Har och har haft från början kraftigare lår, dvs med mer fett.

Jag har lagt på mig relativt mkt muskler men om jag deffar, då påstår en del att det kommer försvinna fett från överkroppen och inte från låren, eller mycket från överkroppen och minimalt från låren!

jag är ju ute efter en bra symmetri så jag frågar er om detta stämmer?

kanske nån med tidigare erfarenheter?

Fettet som kom först, försvinner sist.

Grandmaster wrote:
    Fettet som kom först, försvinner sist.

kan du förklara lite mer ?

nnnn4 wrote:
    kan du förklara lite mer ?

Där du lättast blir fet har du i regel svårast att tappa fettet också. Den som lättare lägger mycket av fettet på kärlekshandtagen kommer ha större problem att minska just på kärlekshandtagen samtidigt som den meprsonen har en mer gynnsam fettomsättning på t.ex. låren som inte alls lika lätt blir feta och dessutom lättare blir rippade.

Eddie Vedder wrote:
    Där du lättast blir fet har du i regel svårast att tappa fettet också. Den som lättare lägger mycket av fettet på kärlekshandtagen kommer ha större problem att minska just på kärlekshandtagen samtidigt som den meprsonen har en mer gynnsam fettomsättning på t.ex. låren som inte alls lika lätt blir feta och dessutom lättare blir rippade.

ok!

När jag läser ditt inlägg och tänker efter så känns det som om jag kommer bli rippad på överkroppen och fet på underkroppen..

Någon på forumet som har blivit av med feta lår under deff?

Vill inte tappa för mycket muskler på överkropp…

MannenMedMusklerna wrote:
    Någon på forumet som har blivit av med feta lår under deff?

Klart det finns, närmare bestämt varenda kotte på hela forumet utan feta lår. De som fått extra rippade lår har ju dock inte ”specialbehandlat” låren utan förlorat fett där enligt exakt sama principer som på magen och armarna o.s.v.

Ta en titt i bildtråden med benbilder t.ex.

Viewing 7 posts - 1 through 7 (of 7 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.