Hängande bröst

Home Forums Deff och fettminskning Hängande bröst

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 16 through 30 (of 30 total)
  • Author
    infoinfo wrote:
    jag tror jag har gyno, jag va å kolla upp de idag, tog en massa blod prov och grejer sjuk sköterskan trode inte de va de men de får vi la se senare, man fick ju visa pungen me det visste ja inte. tur de va en nice tjej iaf.

HAHA, fan va kul! Men jag får erkänna att jag bad om att få en kvinnlig läkare när jag skulle till snoppdoktorn o reka läget. Vem vill att en gammal gubbe tallar en på bollarna? :ike:

fan har pung med bröst att göra ?

fasen vilken ångest jag får varje gång jag läser sånahär trådar… borde kolla ifall det är gyno eller bara fett…. är ganska fet iofs… 24,5 bmi… 184,5 cm.. Har dessutom hålformad bröstkorg vilket gör att det ser ännu värre ut.. Pungen funkar iaf felfritt.

hej

Jag va hos läkarna och snubben hade ingenanning och det där ?

Vad ska jag göra ? var ska jag vända mig till ?

Varför måste dem ner till pungen för att kolla om man har gyno?

ingen som vet ?

Prover i mellangärdet. Brevid aaaaaaanusch.

Point of action – Att besöka lokala vårdcentralen först för att sedan ta det därifrån?

// mvh Erik

Heej!

Efter att ha läst era inlägg har jag kommit fram till att jag också har detta problem.
    Har länge trott att det ”bara” var lite överflödigt fett, men alla era kommentarer stämmer in, så det kanske är dags att kolla upp det?

Har en fråga till ”J.v.k”:
    Fick du din operation helt gratis?

jag va i vårdcentralen, de visste inte ens va det va..

bokade nyss tid, hon frågade om de var stora.. definera pls? :D 25/3 blev det, så skönt att äntligen få det uppkollat ordentligt.. ingen som vet hur lång väntetiden är för en kirurg alt vad det kostar med remiss hos privat?

Fyfan säger ja bara, fick ett brev med svar för ett tag sen,
    ”Hej du har ”nog inte något fel på dina bröst köttlar hör av dig om de blir värre”

vadå nog. trött man blir. ska börja med det på jobbet me, jo ja har nog fixat dina bromsar på bilen, du får la höra av dig om du inte får stopp.

tänkte börja fota månad för månad och se så de inte blir värre iaf.

är det någon som vart med om detta ?

infoinfo wrote:
    Fyfan säger ja bara, fick ett brev med svar för ett tag sen,
    ”Hej du har ”nog inte något fel på dina bröst köttlar hör av dig om de blir värre”

vadå nog. trött man blir. ska börja med det på jobbet me, jo ja har nog fixat dina bromsar på bilen, du får la höra av dig om du inte får stopp.

tänkte börja fota månad för månad och se så de inte blir värre iaf.

är det någon som vart med om detta ?

Stå på er lite, läs på själva så kan fråga vettiga frågor och säg till hur jobbigt det är psykiskt mm

Man har rätt att gå till vilket antal läkare man vill, om man inte är nöjd med sin diagnos.

många kör tränar snedhantel press för att lyfta brösten, sen en bra diet på det.

Viewing 15 posts - 16 through 30 (of 30 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.