Hjälp att gå ner

Home Forums Deff och fettminskning Hjälp att gå ner

• This topic is empty.
Viewing 14 posts - 1 through 14 (of 14 total)
  • Author

Tjena, jag är en grabb på 16 år som skulle vilja gå ner lite iaf runt rumpan/låren typ. Har sökt runt på google/forumet ett tag och jag tänkte att jag skulle nog försöka göra en tråd istället.

Nu vad ska jag göra för att gå ner ? Brukar gå ut o gå men dock inte så kul när de e 18 minus grader ute, har även långt till gymmet. Äter inte heller så väldigt mycket men känns nästan som jag aldrig e hungrig, vet inte varför. Jag väger 62kg just nu och är ungefär 170 cm lång om de skulle hjälpa. Vill hälst bli smal till sommaren om de går.

Tacksam för svar.

Tjena, här har du lite info du kan börja och läsa

[http://forum.body.se/showthread.php?t=22347]

member93 wrote:
    Tjena, jag är en grabb på 16 år som skulle vilja gå ner lite iaf runt rumpan/låren typ. Har sökt runt på google/forumet ett tag och jag tänkte att jag skulle nog försöka göra en tråd istället.

Nu vad ska jag göra för att gå ner ? Brukar gå ut o gå men dock inte så kul när de e 18 minus grader ute, har även långt till gymmet. Äter inte heller så väldigt mycket men känns nästan som jag aldrig e hungrig, vet inte varför. Jag väger 62kg just nu och är ungefär 170 cm lång om de skulle hjälpa. Vill hälst bli smal till sommaren om de går.

Tacksam för svar.

62 kg är inte så mkt på 170cm, men somsagt läs tråden som länkas i inlägget över.

Deff guiden är riktigt bra,allt man behöver.

dr Nick wrote:
    Deff guiden är riktigt bra,allt man behöver.

Japp, det var den jag länkade :)

Är det inte snarare så att du väger för lite?

Lchf

Temeraire wrote:
    Är det inte snarare så att du väger för lite?

Nej tycker nog inte de om man jämför mig med några av mina polare, min överkropp är ok men låren och rumpan måste fixas till.. Gick upp ungefär 1,5kg vid julen/nyår så nu måste jag gå ner till minst 55 och se om låren blir fina.. Aja grabbz tack för hjälpen ;)

På vilket sätt är överkroppen ok?
    Muskulös, eller liten och smal.
    Har du mycket muskel massa i övrigt?

Har typ lite fett på magen men förövrigt är jag smal där typ, de e bara låren o rumpan..
    Tränade väldigt mycket då vi pressades rejält förut med mitt fotbolls lag så jag har typ lite muskler här o där.

Spelar du fotboll fortfarande? Om ditt mål är att gå ner till 55kg så kommer du inte ha så mycket att sätta till i närkamperna ju ;)

Nej jag slutade för länge sen, och närkamperna har aldrig varit nå problem ;)

Fotbollspelare? Där har du väl anledningen till stora muskler och rumpa antagligen?

Viewing 14 posts - 1 through 14 (of 14 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.