Hjälp med deff!

Home Forums Deff och fettminskning Hjälp med deff!

• This topic is empty.
Viewing 8 posts - 1 through 8 (of 8 total)
  • Author

Hej alla, ja då var det dags för mitt första inlägg. Vet inte riktigt vad man ska skriva men de är så att jag skulle uppskatta om någon kunde peppa mig , jag behöver få bort allt extra fett runt hela kroppen väger i dagsläget 85 kg är 183 lång och 17 år. Saken är bara att jag var väldigt bra på att hålla träningen igång för ca 1 år sen men nu är det helt dött, äter bara onyttigt, rör mig för lite, går aldrig till gymmet m.m några som har lite bra tips för att få mig att komma igång snabbt och och att inte lägga av efter 1 vecka igen? :pop:

1. Titta in Deffguiden, obligatorisk. [http://forum.body.se/showthread.php?t=22347 http://forum.body.se/showthread.php?t=22347%5D

2. Om du inte har motivationen är det väldigt svårt att hålla kvar sig vid sin träning, speciellt om man inte tycker det är kul. Är upp till dig själv att sätta ett mål. Kanske kan sätta ett delmål till att börja med som inte kräver att du är och tränar fem dagar i veckan och kör cardio två dagar i veckan.

Tycker du det är kul att styrketräna överhuvudtaget? Du säger att du stoppar i dig massor med skräpmat och inte rör dig mycket alls, kanske dags och sätta sig ner då och fundera på varför du gör det?

Försök fasa in dig i träningen, börja med helkroppspass och se om du tycker det är kul. Viktigaste är nog att du hittar något som är skoj så du ser fram emot den aktiviteten.

Lycka Till :emo-thumb

Har kollat in deffguiden 2 gånger senast var för 30 minuter sen :) Jag har bara inte orken att gå ner till gymmet även om jag tycker det är roligt och man känner sig nöjd när man går hem men det mesta är ju kosten, behöver få i mig nyttig mat men vet inte varför jag inte bara tar tag i det och gör det :S Men imon blir det alle fall att gå ner te gymmet och gå på banden på morgonen och sen kanse gå på body pump klockan 5 :) Ska bara få med mig någon av mina lata kompisar att hänga med till body pumpen annars kommer det inte bli av det vet jag själv :) Tack för att du tog dig tid att svara alle fall =)

17 år och inte ”orkar” – då är nog din deff dömd att misslyckas, särskilt på sikt.

King Grub wrote:
    17 år och inte ”orkar” – då är nog din deff dömd att misslyckas, särskilt på sikt.

Jepp, och det blir ju knappast lättare med åren heller.

Personligen var jag som latast i ungefär den åldern. Sen när skolan slutade ta tid och man insåg att man inte var ung för evigt blev det en jäkla fart. ;)

smurfpucko wrote:
    Personligen var jag som latast i ungefär den åldern. Sen när skolan slutade ta tid och man insåg att man inte var ung för evigt blev det en jäkla fart. ;)

samma med mig.. tog studenten i juni och nu är jag full gång att få bort mitt fett, inne på andra veckan :D

Viewing 8 posts - 1 through 8 (of 8 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.