Hjälp med första deffen

Home Forums Deff och fettminskning Hjälp med första deffen

• This topic is empty.
Viewing 9 posts - 16 through 24 (of 24 total)
  • Author
    Kvällsdopp wrote:
    Tackar det låter vettigare:emo-thumb Men menar du att jag ska ta proteindrink då till varje måltid? Ska jag äta likadant de dagarna jag inte tränar också?

Nä, ingen proteindrink. Proteinrik föda. Kött, kyckling, fisk, keso, kesella, ägg…
    Inget kul att dricka sina kalorier när man e hungrig.

Du lägger upp maten på liknande sätt de dagar du tränar och de dagar du inte tränar. Lägg till en proteindrink/Eaa före träningen och en gainer eller proteindrink + banan el dyl efter du tränat.

Ju enklare du gör det ju lättare blir det att hålla sig till planen:emo-thumb
    Mvh

patriknn wrote:
    Nä, ingen proteindrink. Proteinrik föda. Kött, kyckling, fisk, keso, kesella, ägg…
    Inget kul att dricka sina kalorier när man e hungrig.

Du lägger upp maten på liknande sätt de dagar du tränar och de dagar du inte tränar. Lägg till en proteindrink/Eaa före träningen och en gainer eller proteindrink + banan el dyl efter du tränat.

Ju enklare du gör det ju lättare blir det att hålla sig till planen:emo-thumb
    Mvh

Satt å fundera på ”Eaa” är det ”eller annat alternativ”?:o Tack för hjälpen för övrigt. Ska testa mig fram och se ungefär vart jag bör ligga:D

Jacksatan wrote:
    Det är fult att vara tjock. Räcker det så?

:D

The King of the One-liners.

Kvällsdopp wrote:
    Satt å fundera på ”Eaa” är det ”eller annat alternativ”?:o Tack för hjälpen för övrigt. Ska testa mig fram och se ungefär vart jag bör ligga:D

EAA= Essentiella aminosyror. Du tar alltså antingen en portion wheyprotein eller en potion EAA. Kör igång nu.:emo-thumb
    Mvh

Jacksatan wrote:
    Det är fult att vara tjock. Räcker det så?

Jag har aldrig förstått poängen med att vara tjock heller?

spasm wrote:
    Jag kan bara tolka ditt uttalande angående att du inte förstår poängen med att deffa ur dessa två synvinklar, Du har alltid haft naturligt lågt BF, typ runt 7%, eller att du helt enkelt inte gillar att vara hård? Förklara gärna :D

Jag har överhuvudtaget aldrig brytt mig om något så fjolligt som att mäta mitt kroppsfett. Lite underhudsfett är helt naturligt. Ah, men jag glömde att jag är en katt bland hermeliner. Jag är ingen ”byggare” i den moderna skolan.

Jag är nöjd med att få spontana komplimanger för min välutvecklade fysik!

Det är inget snyggt med bodybuilders helt enkelt. Jag tränar för att bli stark och vacker! Hård vet jag inte vad det är. Det är väl inte så hårt att vara så uttorkad och svag att man behöver syrgas för att inte klappa ihop under tävlingarna (Coleman)?

Bashful_Bob wrote:
    Jag har överhuvudtaget aldrig brytt mig om något så fjolligt som att mäta mitt kroppsfett. Lite underhudsfett är helt naturligt. Ah, men jag glömde att jag är en katt bland hermeliner. Jag är ingen ”byggare” i den moderna skolan.

Det är inget snyggt med bodybuilders helt enkelt. Jag tränar för att bli stark och vacker! Hård vet jag inte vad det är. Det är väl inte så hårt att vara så uttorkad och svag att man behöver syrgas för att inte klappa ihop under tävlingarna (Coleman)?

vad gör du på ett sådant här forum? Stick iväg och var nöjd istället. Jävla miffo

Bashful_Bob wrote:

Det är väl inte många som deffar som har som mål att bli lika hård som en proffsbodybuilder?
    Tror du någon här bryr sig om varför du tränar eller vilka preferenser du har gällande hårdhet? Sköt ditt så får andra sköta sitt. Sluta lägga in idiotiska kommentarer kring vad du föredrar gällande hårdhet då andra kanske har en annan syn på vad som är snyggt.

Jacksatan wrote:
    Det är väl inte många som deffar som har som mål att bli lika hård som en proffsbodybuilder?
    Tror du någon här bryr sig om varför du tränar eller vilka preferenser du har gällande hårdhet? Sköt ditt så får andra sköta sitt. Sluta lägga in idiotiska kommentarer kring vad du föredrar gällande hårdhet då andra kanske har en annan syn på vad som är snyggt.

amen :worship:

Viewing 9 posts - 16 through 24 (of 24 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.