Home › Forums › Deff och fettminskning › Hjälp med kostschema
Nej , förklara istället vad som menas ?
[/b]Det är ingen som kan lägga upp en mat schema till mig ? bara skriva vad jag ska äta , har sjukt svårt att lägga upp ett vettigt.
Behöver hjälp med frukosten,middagen och kvällsmaten bara.
Och helst om jag ska skita i pastan,potatisen,riset m.m. Försöka skippa kolhydraterna så mycket jag kan eller om jag ska lägga till något i kolhydrats väg
Så kör jag samma på mellanmålen och skolmaten.
Vore väldigt bra. Det är sista spurten nu på deffen så. 3 veckor kvar (A)
Tacksam för hjälp
Skippa frukost, träna, ät en ordentlig lunch, ät ordentlig middag, sov.
Du äter 8 timmar av dygnets timmar och lägger så mycket energi som möjligt direkt efter träningspasset, och fastar alltså 16 timmar, där den större delen är natt.
Praktiskt exempel:
12.00 10g EAA direkt innan träningen
12-13 Träning
13.00 10g EAA direkt efter träningen, lunch en stund senare
ev. mellanmål någonstans
20.00 Middag
20-12: Enbart vätska (när du är vaken)
Jag är helt klart pro flytande föda gällande dieter, så länge de inte baseras på detta enbart.
Det är absolut ett effektivt sätt att nedreglera ”fusk”, lite atkins-style.
Min farsa, 63 bast, har bantat till och från i evigheter och lyckades äntligen gå ner sina första kilon genom en sån där sopp-baserad kur typ Allévo. Han åt fyra-fem soppor per dag och en ganska klen middag med frugan varje dag och plötsligt gick det upp för honom hur det känns att ligga med underskott i längre perioder: det var inte så farligt att vara hungrig.
BODY är tidningen för dig som vill träna lite hårdare, lite bättre och lite mer seriöst.
Vi lär dig hur du snabbt och effektivt kan skaffa dig din drömfysik och behålla den.
Varje månad i BODY