Hjälp mig att göra bra resultat på EM i Ukraina…

Home Forums Deff och fettminskning Hjälp mig att göra bra resultat på EM i Ukraina…

• This topic is empty.
Viewing 2 posts - 1 through 2 (of 2 total)
  • Author

Hejsan … !!!

Jag åker snart till Junior EM, mitt första år som junior, så ställs jag mot de sista års juniorerna. Och som det ser ut så finns det chanser för mig iaf, i klass 110… Jag hade ju innan tänkt att hålla mig i 125 (men väga lite där), men då chanserna blev väldigt bra i klass 110, där jag möter både ukrainare och pokaler som 2-3 år äldre än mig, så sikta jag på det!

Behöver lite stöd, hjälp och en hel del bra tips, av er som brukar deffa osv.

Nu ska jag inte deffa precis. Jag ska ner från ca 113,x kg till 110 innan den 15 juni. Jag ska INTE tappa stryka, däremot ska jag bli lite starkare (fettet ska bara minska+vätska..)= förlorar inte styrka.

Det jag har förbättrat nu:

* Jag har ju sluat med mina kakor, choklad osv… Helt, nästan.. Har 1-2 ätdagar där det åker ner lite kakor och glass). Ska hålla mig strikt till en nu..

* Försöker motionera rätt så ofta, 5-6 km om dagen (gå fort pass).

* Äter lite mindre kolhydrater, käkar massa protein (i matform) ska antagligen köpa in mer pulver också (tar det bara efter mina 2 tunga pass i veckan ).

Vad mer ska man tänka på? Och göra..

Kom med alla tips och förslag, skulle uppskattas. Måste ju ner……

Tack på förhand! // Damir Trokic

Viewing 2 posts - 1 through 2 (of 2 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.