Hjälp om deff!

Home Forums Deff och fettminskning Hjälp om deff!

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 16 through 30 (of 30 total)
  • Author
    neey wrote:
    Okej tack så hemskt mycket för tipset, ska lägga ett ordentligt försök !

Om du inte vet hur man gör en riktig tömning med salt, vatten och allt så bör du läsa på lite.
    Men du kan skita i saltet och vätskan och bara tömma kolhydrat om du inte vill ha maximala resultat. Det bör räcka med 2 eller kanske 30 dagar med lite kolhydrat och kalorier för att du ska se skillnad. Men posta gärna bilder snart, vill gärna se hur du ser ut.

Lägg upp bild nu så vi får se din extremt hårda kropp!

Känner att jag fått den hjälp jag behöver, tänker inte visa min kropp för något jävla äckel på internet idiot

”Lägg upp bild nu så vi får se din EXTREMT hårda kropp! ”

tss vad förväntar du dig haha.. men postar bilder så fort jag kan

Du är antagligen fetare än du tror. No offence. Men det ska bli kul med bild.

Jag påstår inte att jag har värsta kroppen? Jag säger bara att jag undrar varför det inte går att nypa i skinnet. Och eftersom jag själv ser att jag inte är deffad så undrar jag varför.’
    Det rimliga svaret jag fick fram var att jag bundit mycket vätska. Men ska ta bild idag så blir alla nöjda och glada

Okej. Jag laddar upp imorgon, godkväll!

Definiera kroppen, thats the hard part!

Men lägg om kosten, börja promenera på morgonen och lägg till några extra cardio-pass i veckan.

Innan morgonpromenaden bör du ta Omega3 och möjligtvis 30g proteinpulver.. Du vill ju inte förlora allt för mycket muskler :)

jesperstahl wrote:
    Definiera kroppen, thats the hard part!

Men lägg om kosten, börja promenera på morgonen och lägg till några extra cardio-pass i veckan.

Innan morgonpromenaden bör du ta Omega3 och möjligtvis 30g proteinpulver.. Du vill ju inte förlora allt för mycket muskler :)

Nu spär du på en myt om att kroppen äter upp sina muskler om man inte ständigt tillför protein.
    Dom ideerna har gått ur tiden. Finns många som går på tom mage större delen av tiden under både diet och uppbyggnad med gott resultat.

TS är ett troll…. har sett så många sådana här trådar. det heter att det kommer bild varje dag i en månad men inget händer

Survivalist du kan ge fan i att skriva i den här tråden om du inte har något bättre att komma med. Det ända du bidrar med är dåliga inlägg som försöker sänka min självkänsla.
    Här kommer bilderna iallafall

ursäktar bildkvalitén men får inte upp några bättre bilder än detta, ge gärna konstruktiv kritik och tips till det ni ser !

Du behöver inte deffa. Nuff said.

Musklerna syns ju visst, men det finns ju mer fett att ta bort om du vill vara ännu hårdare. Visst skulle du vinna lite form på en vätsketömning, men inte mer än tillfälligt då du inte ser ut att hålla överdrivet mycket vatten.

Okej tack tack för svaren, uppskattas ! :)

Viewing 15 posts - 16 through 30 (of 30 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.