Hunger vid deff?

Home Forums Deff och fettminskning Hunger vid deff?

• This topic is empty.
Viewing 10 posts - 16 through 25 (of 25 total)
  • Author

Stark hunger – dags för middag.
    Svag hunger – en kopp kaffe brukar göra susen.

Mättar inte kaffe rätt bra också, eller är jag helt ute och cyklar? :)

MVH

Ska jag inte ha mig någonting i princip så dricker jag te, cola light eller funlight men annars knaprar jag i mig morötter eller om jag kan tänka mig att äta lite mer så gör jag en sallad på salladskål, äppelcidervinäger, tomat, gurka, paprika, selleri, ett äpple och en till det äter jag 250 g kesella och/eller äggvitor. Inte så mycket kalorier men mättar bra för tillfället.

jag brukar dricka vatten och äta massa grönsaker,fyller magen och innehåller inte så mkt energi………brukar inte känna mig lika hungrig då……

Grönt té fungerar utmärkt för mig. Får inte i mig en matbit efteråt och jag har vanligvis väldigt god aptit. Värt att testa!:emo-thumb

Ja antingen så äter jag en knäckebröd macka med endast keso o skinka på, eller så tar jag kanske nån frukt. Annars om jag är envis till tusen så tar jag ett stort glas vatten o sen borstar tänderna, då tappar ja ofta suget på att stoppa nåt i munnen;)

Spelar tv-spel bruka funka för mig:D Eller mastubera:D

loverius wrote:
    Vad gör ni vid hunger? Vad äter ni? Hur motverkar ni det???

Har testat med koffeintabbar innan, det hjälpte mot hunger, men ni kanske har andra bra tips :P

Väntar tills de har gått tre timmar sen jag käkade ris o kyckling sist… För att kunna äta ris o kyckling igen…
    Deffa är lätt:)

King Grub wrote:
    Äter eller ignorerar.

Samma här.

Oftast äter.:ike:

Palle wrote:
    Väntar tills de har gått tre timmar sen jag käkade ris o kyckling sist… För att kunna äta ris o kyckling igen…
    Deffa är lätt:)

Avundas verkligen dig som tycker så, och önskar det kunde vara så för mig också!!! Blir jag sådär riktigt hungrig så funkar inte huvudet. Visst, händer det på helgen eller då man är ledig kan man ta sig igenom det, men om man sitter på jobbet och måste prestera. Jag känner mig fortfarande stark i kroppen och det är inga problem att träna hårt, bära ngt tungt osv, men den mentala skärpan finns där inte vid hunger, och kan jag inte tänka kan jag inte klara mitt jobb. Blir det aldrig så för dig????

Viewing 10 posts - 16 through 25 (of 25 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.