hur påverkas en diet av ett uppehåll på ca 2 veckor.

Home Forums Deff och fettminskning hur påverkas en diet av ett uppehåll på ca 2 veckor.

• This topic is empty.
Viewing 9 posts - 1 through 9 (of 9 total)
  • Author

hej jag har gått på en diet nu i ca 7veckor med bra resultat nu ska jag åka iväg 2veckor och då kommer jag inte kunna följa dieten/träningen som jag har gjort under dom här 7veckorna men jag ville bara gå på en diet 9veckor så efter att jag har kommit tillbaka till sverige är det bara och fortsätta och dieta de 2veckor? hur ska jag försöka äta under uppehållet? kommer ju nog gå upp en hel del i vätska iaf.

Kommer du inte kunna träna överhuvudtaget?

Du kan nog träna med lite fantasi. När ja va utomlands använde jag exampelvis hinkar med vatten för armövningar osv. Beror lite på vart man ska iofs

Flessa wrote:
    Man åker nog inte till ett ställe där du inte ens har tillgång till vatten, ;)

Och med kroppsvikt, fantasi och löpdojjorna i väskan så kommer man lågnt.

Menade snarare att de kanske inte är så lätt att köra mina hinkhantlar på ett charterhotell som kanske en stuga på nån landsbygd.

Försök hålla energibalans, eller ett moderat överskott.

Sedan är det bara att hoppa på deff igen.

timmyb wrote:
    kommer ju nog gå upp en hel del i vätska iaf.

Snarare tvärtom. Du kommer släppa muskulärt inlagrad vätska om du inte tränar…det som i gemene mans mun kallas ”tappa trycket”.

Om du kommer vara extremt stillasittande, överäta kolhydrater och salter…så lär du lagra in, både muskulärt och subkutant.

Oavsett vad – se de två veckorna som ett tillfälle för kroppen att vila, försök att äta vettigt och hoppa på tåget igen när du är tillbaka.

Flessa wrote:
    jasså, okej. Jo det är väl sant, men det är nog svårt att komma i från att man kan löpträna i olika former och göra styrkeövningar med kroppsvikten så som armhävningar, utfallsgång etc.

Med lite tur finns det även rejäla ölsejdlar, dom väger ju lätt 2.5 kg när dom är fyllda. Lyfter man många gånger och fyller på ofta så blir det ju lite träning. Charter-ragg på fyllan bränner ju betydligt mer än annan cardio, först under ”umgänget” och sen under flykten på morgonen.

Några bakfyllespyor kompenserar ju intaget av fyllekäket till viss del.

Vincent Qvarfordt wrote:
    Med lite tur finns det även rejäla ölsejdlar, dom väger ju lätt 2.5 kg när dom är fyllda. Lyfter man många gånger och fyller på ofta så blir det ju lite träning. Charter-ragg på fyllan bränner ju betydligt mer än annan cardio, först under ”umgänget” och sen under flykten på morgonen.

Några bakfyllespyor kompenserar ju intaget av fyllekäket till viss del.

Hahahaha! Klockrent! :emo-thumb

Viewing 9 posts - 1 through 9 (of 9 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.